Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی برایتون – چلسی؛ تیم لمپارد به دنبال دومین پیروزی متوالی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار چلسی
هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم فوتبال چلسی و برایتون در حالی قرار است در اولین بازی سال 2020 شان به مصاف هم بروند که شیران لندن به دنبال دومین پیروزی متوالی شان هستند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم چلسی به دنبال آغاز پیروزی در باکسینگ دی برابر آرسنال، این بار می خواهد در سفر به برایتون، سال جدید میلادی را با برتری آ؛از نماید.

اخبار تیم

شروع بازی در خانه آرسنال برای آبی ها اصلاً خوب نبود و فرانک لمپارد را مجبور به تغییر قبل از نیمه وقت کرد، بنابراین انتظار نداشته باشید به زودی سه نفر دیگر را در ترکیب ببینید.

با این حساب می توان اولین شروع کار را برای طارق لمپته که در اماراتس از ابتدا به میدان رفته بود و در کنار جیمز بازی کرد.

مارکوس آلونسو و کریستین پولیسیچ ممکن است دوباره رقابت کنند.

چلسی در ماه دسامبر سه مسابقه را شکست خورد در حالی که شیران لندن به دنبال پیروزی بودند اما مشکلات آنها به طور کلی در استمفورد بریج رخ داد. البته تنها لیورپول در این فصل بازی های خارج از خانه خود را بیشتر از دیگران برنده شده است که تعداد آن به عدد 7 می رسد.

 

آمار دو تیم

در پنج بازی اخیر چلسی 3 پیروزی و 2 شکست را تجربه کرده است اما برایتون در 5 بازی اخیر تنها یک پیروزی داشته و بعد از 2 شکست در دوبازی اخیر خود مساوی کرده است.

چلسی با توجه به 35 امتیاز از 20 بازی اخیر توانست مکان چهارم لیگ را در اختیار بگیرد در حالیکه برایتون هم اکنون با 23 امتیاز از 20 بازی در رده 14 جدول لیگ قرار گرفته است.

چلسی در آخرین بازی خود که در باکسینگ دی انجام شد، کامبک عالی زد و در زمین آرسنال 2-1 کسب برتری کرد، در سوی مقابل برایتون آخرین بازی خود را 2-0 برابر بورنموث پیروز شد.

دو تیم پیش از این 6 بار به مصاف هم رفته اند که از این بین 5 پیروزی بنام چلسی و تنها یک پیروزی به سود برایتون ثبت شده است.

در طول 6 بازی قبلی برایتون 14 گل دریافت کرده و تنها موفق شده 4 بار دروازه چلسی را باز نماید.

بهترین بازیکن چلسی تامی آبراهام است که توانسته 12 گل در این فصل به ثمر برساند و در سوی مقابل موپای با رقم زدن 8 گل (1 گل از روی نقطه پنالتی) بهترین بازیکن برای برایتون بوده است.

 

پیش بینی احتمالی از این دیدار:

برایتون 1-1 چلسی

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала