Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش نمایش من سیتی – اورتون؛ هدف سیتیزن ها کسب سه امتیاز در اول سال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم فوتبال من سیتی و اورتون امشب برگزار کننده دیدار مهم و جذابی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال اورتون و منچسترسیتی امشب از ساعت 10:00 به وقت کابل برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

این بازی در حالی انجام می شود که منچسترسیتی در آخرین بازی خود توانسته بود 2-0 برابر شفیلد یونایتد به پیروزی برسد.

در بازی امشب اومریک لاپورت (زانو) و لروی سانه (زانو) غایب طولانی مدت باقی می مانند در حالی که پپ گواردیولا بعد از استراحت بنجامین در مقابل می تواند از او استفاده نماید.

اورتون یک بار دیگر بدون الکس ایوبی (همسترینگ) خواهد بود و پیش بینی می شود که وینگر پیشین آرسنال چند هفته دیگر بازی نکند.

مورگان اشنایدرلین هم دوباره به تمرینات برگشته و این هافبک می تواند در بازی یکشنبه رقابت های جام حذفی برابر لیورپول به میدان برود. آندره گومز و ژان فیلیپ گامین بهبود می یابند.

 

آمار Opta

منچسترسیتی در چهار بازی اخیر لیگ برتر برابر اورتون پیروز شده و آنها البته پنج پیروزی متوالی برابر اورتون هرگز ثبت نکرده ند.

اورتون در هشت بازی اخیر لیگ برتر مقابل سیتی 4 شکست و 4 تساوی را ثبت کرده و بدون پیروزی است.

هرچند که سه دیدار از چهار دیدار اخیر آنها در اتحاد با یک شکست همراه شده است.

سیتی اولین بازی لیگ خود را در 12 سال از 13 سال گذشته مساوی کرده و در سال 2012 تنها در مقابل ساندرلند باخت.

اورتون سه بازی آخر لیگ برتر خود را که در روز سال نو انجام شده باخته و هر بار هم موفق به گلزنی نمی شود. آخرین پیروزی آنها در سال 2012 (1 بر صفر در وست بروم) بر میگردد.

من سیتی تنها سه بازی از 32 بازی خانگی اخیر لیگ برتر خود (27 پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست) تجربه کرده است، اگرچه دو مورد از این باخت در هفت بازی آخر این تیم در خانه (5 پیروزی و دو شکست) به دست آمده است. با این حال، سیتی 52 بازی از 67 بازی خانگی خود در لیگ برتر را زیر نظر پپ گواردیولا بدست آورده است، بیش از سایر تیم های لیگ برتر از ابتدای 2016-17.

اورتون برای اولین بار از سپتامبر 2016 به دنبال پیروزی در بازیهای پیاپی لیگ برتر است. با این حال، تافی ها فقط 2 بازی از 23 بازی اخیر لیگ برتر خود را در برابر قهرمان سلطنتی (6 تساوی و 15 شکست) کسب کرده اند، در سال 2013-14 منچستر یونایتد را شکست داده و لستر در سالهای 2016-17.

گابریل ژسوس در هر چهار بازی اخیر لیگ برتر مقابل اورتون گلزنی کرده که در مجموع پنج گل به ثمر رسانده است. او در این رقابتها برابر تافی ها بیشتر از هر تیم دیگر گل زده (5 گل).

کارلو آنچلوتی به دنبال این است که پس از جو رویل در سال 1994، تنها دومین سرمربی اورتون باشد که بتواند در هر سه بازی اول لیگ برتر مسئول این باشگاه شود. با این وجود، در کار قبلی در انگلستان، او بیشتر بازی های لیگ را مقابل سیتی از دست داده، نسبت به هر تیم دیگر (3).

کوین دی بروین در این فصل مستقیماً در 19 گل برای سیتی در لیگ برتر (هفت گل و 12 پاس گل) تاثیر داشته، فقط جیمی واردی از لستر تنها 20 گل در این بازی ها داشته است.

دومینیک کالورت لوین مهاجم اورتون در دسامبر 2019 پنج گل برتر لیگ برتر را به ثمر رساند که بیشترین امتیاز توسط یک بازیکن تافی در یک ماه از زمان گلزنی روملو لوکاکو در فبروری 2017 بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала