Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قیمت 40 میلیون یورویی دورتموند روی آلکاسر؛ اتلتیکو مشتری اصلی

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر پاکو آلکاسر
پاکو آلکاسر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش ها، بوروسیا دورتموند 40 میلیون یورو را برای هدف نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید، پاکو آلکاسر قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، علاقه گزارش شده از اتلتیکو برای آلکاسر مصادف شد با اعلام دورتموند مبنی بر این که آنها مهاجم ردبول سالزبورگ ارلینگ هالند را با قراردادی 20 میلیون یورویی به خدمت گرفتند.

حالا نشریه AS گزارشی را از منبع آلمانی بیلد نقل می کند که ادعا می کند طرف بوندس لیگا قیمت خود را برای مهاجم اسپانیایی اعلام کرده است.

گفته می شود این بازیکن 26 ساله پیش از این نیز به باشگاه بوندسلیگایی از تمایل خود برای ترک این باشگاه در تابستان خبر داده است و او برای اتلتیکو که در حال خرید یک مهاجم جدید است، مناسب وخوب خواهد بود.

آلکاسر که گفته می شود 30 میلیون یورو ارزش بازار دارد. 17 بار در 23 شروع خود در بوندس لیگا از زمان پیوستن به دورتموند در یک سال پیش از بارسلونا گلزنی کرده است.

این ملی پوش تیم ملی اسپانیا بخاطر قهرمانی اش با والنسیا، بیشتر در اسپانیا شناخته شده است، جایی که او بین سال های 2013 و 2016 قبل از حضور در نیوکمپ به طور منظم در جمع خفاش‌ها حضور داشت.

گزارشی از کارشناس نقل و انتقالات ایتالیایی، جیانلوکا دی ماریتزیو منتشر شده که ادعا می کند که پیش از این توافق شخصی بین اتلتیکو و مهاجم پاری سن ژرمن، ادینسون کاوانی حاصل شده است.

اتلتیکو همچنین با مهاجمان دیگر از جمله مهاجم چلسی، الیویه ژیرو و تیمو ورنر از آر بی لایپزیگ ارتباط داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала