اعتراف ائتلاف امریکایی به کشتن 1359 غیرنظامی درسوریه و عراق

© AP Photo / Hussein Mallaاعتراف ائتلاف امریکایی به کشتن 1359 غیرنظامی
اعتراف ائتلاف امریکایی به کشتن  1359 غیرنظامی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ائتلاف به رهبری امريکا از سال 2014 تا به حال در سوریه و عراق نزدیک به 1359 غیرنظامی را کشته اند.
ائتلاف امریکایی به کشتن 1300 غیرنظامی در سوریه و عراق اعتراف کرد - اسپوتنیک افغانستان
ائتلاف امریکایی به کشتن 1300 غیرنظامی در سوریه و عراق اعتراف کرد

به گزارش اسپوتنیک، ائتلاف به رهبری امريکا نسبت به کشته شدن 1359 غیرنظامی در سوریه و عراق در نتيجه حملات اين گروه به گروه تروریستی داعش خبر داد.

در این گزارش ائتلاف آمده است:- "از تاريخ اگوست 2014 تا پایان نوامبر 2019 ، ائتلاف 34.725 حمله به داعش انجام داده است.  در این حملات دست کم 1،359 غیرنظامی به طور ناخواسته به دلیل اقدامات ائتلاف کشته شدند".

از سال 2014 ایالات متحده و متحدانش عملیاتی را در برابر گروه تروریستی داعش  در سوریه و عراق انجام داده اند، که در سوریه بدون رضایت مقامات رسمی این کشور اقدام می کنند. در دسامبر سال 2018 ، ایالات متحده از انهدام داعش و بیرون شدن نیروهای این کشور از سوریه خبر داد. با این وجود، ارتش امریکا هنوز در این کشور باقی مانده است.

یادآوری می کنیم، که ولایت ادلب تنها منطقه ای در سوریه است که از سال 2012 در دست گروه های مسلح غیرقانونی مانده است. در سال 2017، یک منطقه حائل در شمال آن ایجاد شد که شبه نظامیانی که حاضر به زمین گذاشتن اسلحه در غوطه شرقی و مناطق جنوبی سوریه نیستند، به آنجا حرکت کردند. در این ولایت 12 پاسگاه ارتش ترکیه وجود دارد.

در طی سه سال گذشته، هنگامی که ارتش سوریه با پشتیبانی روسیه و ایران، کشور را از گروه های مختلف تروریستی رهایی بخشید، ولایت ادلب همچنان منطقه‌ ای باقی مانده است که شبه نظامیان از نقاط مختلف این کشور به همراه خانواده هایشان به آنجا منتقل شدند. در میان آنها، هزاران مهاجر از اتحادیه اروپا، از جمله همسران و فرزندان اسلامگرایان که در برابر دولت دمشق جنگیدند وجود دارد. کشورهای اتحادیه اروپا از پذیرش این افراد خودداری می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала