Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو هدف نقل و انتقالاتی جنوری منچستریونایتد

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشایر Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
اوله گونر سولسشایر  Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها، اوله گونار سولسشایر در ماه جنوری چشم خود را به دنبال یکی از هافبک های برتر خلاق لیگ برتر کرده است، هرچند آگاه است که جذب این بازیکن مشکل خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم تحت هدایت سرمربی نارویایی در این فصل به شدت فاقد بازی های جذاب و خلاقانه است و در روز جدید میلادی توسط آرسنال در ورزشگاه امارات به شکل بدی مغلوب شد.

گلهای نیمه اول نیکولاس په په و سوکراتس پاپاستاتوپولوس باعث پیروزی 2-0 برای توپچی ها شد و یونایتد را با 5 امتیاز اختلاف پشت سر تیم جایگاه چهارمی چلسی در رده پنجم قرار داد.

ایندیپندنت ادعا می کند کمبود خلاقیت و مصدومیت اسکات مک تومینای و پل پوگبا یونایتد را مجبور به بررسی مجدد استراتژی نقل و انتقالات خود کرده است که شامل جستجو برای انتقال خریدهای احتمالی تابستان به جنوری است.

جک گریلیش کاپیتان استون ویلا و جیمز مادیسون ستاره لسترسیتی، دو نام اولویت ذکر شده در این گزارش هستند، هرچند که تضمین در هر دو خرید دشوار خواهد بود.

بازیکن بومی انگلیسی جک گریلیش مطمئناً مایل به خروج از باشگاه آستون ویلا در وسط فصل و برای نبرد عدم سقوط نیست، در حالی که حالت مدیسون کمکی  مسلم به قدرت لستر برای رسیدن به چهار تیم برتر و سهمیه لیگ قهرمانان است.

سولسشایر در مورد حرکات احتمالی انتقال پس از باخت آرسنال بحث کرد.

سرمربی اهل ناروی به خبرنگاران گفت: "شما می توانید ترکیب بازیکنان تیم را ببینید و بعضی اوقات فکر می کنید، بله، یک یا دو مورد خرید خوب و مناسب خواهد بود زیرا ما در حال ساختن و رفتن به سمت چیزی بزرگ هستیم."

"این فقط به این بستگی دارد که آیا آنچه فکر می کنیم برای ما مناسب باشد در دسترس خواهد بود یا خیر.

"مطمئناً وقتی تصمیم می گیریم و می‌بینیم که دو بازیکن را برای مدتی باید در ترکب نداشته باشیم، اسکات به مدت دو ماه و پاول به مدت یک ماه در تیم ما بازی نمی کنند.

"این گزینه های کمتری به ما می دهد و ما بار زیادی از بازی ها و دیدار های مهم را داریم.

"اما درست است و این نکته بزرگ در اینجاست، اگر کسی در دسترس باشد و چیزی ممکن باشد ما آن را انجام خواهیم داد. ما در حال بررسی یک یا دو گزینه هستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала