Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و فلیکس در یک تیم؟ غیر ممکن نیست!

© REUTERS / SATISH KUMAR SUBRAMANIرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های شماری از بازیکنان فوتبال جهان می‌گوید که این امکان وجود دارد که روزی کریستیانو رونالدو و ژائوفلیکس را در یک تیم ببیند.

به گزارش اسپوتنیک، ژرژ مندس ستاره‌های بزرگی از دنیای فوتبال را در جمع موکلانش دارد که بسیاری از آنها پرتگالی و ستاره هستند. ژائو فلیکس یکی از آینده دارترین ستاره‌های این تیم است که اخیرا به اتلتیکومادرید پیوسته و به دنبال آن است تا در این تیم به موفقیت‌های بزرگتری برسد. اکنون این مدیر معروف اعلام کرده که این امکان وجود دارد تا روزی او و کریس رونالدو را در یک تیم باشگاهی مشترک ببیند.

مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مقایسه دو ابر ستاره فوتبال جهان در دهه‌ی اخیر؛ مسی بهتر است یا رونالدو؟ + عکس

مندس در پاسخ به سوالی دراین رابطه در گفتگو با کوریره دلوسپورت گفت:«آیا ممکن است که ژائو فلیکس را در آینده در کنار رونالدو ببینیم؟ کریس رونالدو چهار یا پنج سال دیگر فوتبال بازی خواهد کرد و در طول این مدت هرچیزی ممکن است». ستاره پرتگالی یوونتوس سه روزپیش در مراسم گلوب ساکر به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2019 انتخاب شد.  همچنین در این مراسم ژائو فلیکس به عنوان بهترین بازیکن جوان و خورخه مندس به عنوان بهترین مدیر برنامه سال 2019 انتخاب شدند.

مندس پس از پایان این مراسم به تمجید از دو ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو و ژائو فلیکس پرداخت. او در این خصوص اظهار داشت«آن ها می توانند در کنار هم جام جهانی را برای پرتغال به ارمغان بیاورند حتی اگر در آن زمان رونالدو 37 ساله شده باشد».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала