Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کسی را در یونایتد با اسلحه تهدید نکردم تا پوگبا را برگردانند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه جنجالی پُل پوگبا در گفته اخیرش از عدم فشار روی منچستر برای خرید مجدد ستاره فرانسوی از یوونتوس صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولا مدیر برنامه ستاره‌های فوتبال جهان و علی‌الخصوص پوگبا اصرار دارد که او کسی را در منچستر یونایتد مجبور نکرده تا قهرمان جهان با تیم ملی فرانسه را از یوونتوس به خدمت بگیرند.

" رایولا به Voetbal International گفت: "من هیچ کس را در منچستر یونایتد با اسلحه تهدید نکردم تا پُل پوگبا را پس بگیرند. الكس فرگوسن مستقیم علیه من و پُل رفتار کرد و اجازه پوگبا به یووه برود، اما او وقتی جانشینانش پُل را پس گرفتند، كجا بود؟

چندین گزارش وجود داشت که نشان می داد رایولا کمیشن سنگینی از معامله پوگبا کسب کرده است. وی در پاسخ به این موضوع گفت: "این به معامله پوگبا همیشه بر می گردد، زیرا گفته می شود دوستان من از فیفا برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی قوانین حفظ حریم خصوصی را دارند.

"خیلی عجیب است که آنها در مورد هزینه و دست‌مُزد من صحبت می کنند، اما وقتی آژاکس 150 میلیون یورو برای دو پسر دریافت کند، صحبتی از فیفا نمی شنوید. بعد همه می‌گویند عالی است و آژاکس هم خوب عمل کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала