ترامپ: جنرال سلیمانی باید سال‌ها پیش از بین می رفت

© REUTERS / Leah Millisترامپ: جنرال سلیمانیباید سال‌ها پیش از بین می رفت
ترامپ: جنرال سلیمانیباید سال‌ها پیش از بین می رفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا نوشت، که فرمانده نیروی قدس ایران باید سال‌ها پیش از بین برده می شد.
ابراز نگرانی پوتین از ترور سلیمانی در تماس تیلیفونی با ماکرون - اسپوتنیک افغانستان
ابراز نگرانی پوتین از ترور سلیمانی در تماس تیلیفونی با ماکرون

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا درباره ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مدعی شد باید مدت‌ها پیش او را از میان برمی‌داشتند.

ترامپ در تویتر جدیدش نوشت:- "جنرال قاسم سلیمانی هزاران امریکایی را در برهه‌ای از زمان کشته یا به شدت زخمی کرده بود و در حال برنامه‌ریزی برای کشتن شمار بیشتری بود، اما گرفتار شد!".

 

وی در ادامه نوشته است:- "او مستقیم و غیرمستقیم مسئول مرگ میلیون‌ها نفر بود از جمله شماری زیادی از معترضان اخیر که در ایران کشته شدند. در حالی که ایران هیچ وقت نمی‌تواند به آن اعتراف کند اما سلیمانی در داخل این کشور منفور و مورد ترس بود".

رئیس‌جمهور امریکا همچنان درباره تظاهرات امروز توسط میلیون نفر از مردم ایران به نمایش گذاشته شد، نوشت:- "آنها (ایرانی‌ها) ذره‌ای به اندازه‌ای که سرانشان به جهان بیرون نشان می‌دهند، ناراحت نیستند. او (سردار سلیمانی) باید سال‌ها پیش از میان برداشته می‌شد".

یادآوری می کنیم، که دولت ایالات متحده امروز (جمعه) پس از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان این کشور در بغداد، از شهروندان خود خواست عراق را ترک کنند.

بامداد امروز جمعه سیزدهم ماه قوس ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت راکت به دو موتر در نزدیکی میدان هوایی بغداد، الحشد الشعبی عراق از کشته شدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی امریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی پس از آن سپاه پاسداران ایران آن را تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала