Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رَینی‌یر پدیده برازیلی به رئال چراغ سبز نشان داد

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رَینی‌یر بازیکن 17 ساله باشگاه فلامِنگو با فالو کردن ستارگان مادرید در اینستاگرام شایعات مبنی به رفتن به برنابئو را افزایش داد.

به گزارش اسپوتنیک، بلافاصله پس از آنکه خورخه ژسوس مربی فلامنگو، پیشنهاد کرد که رَینی‌یر قرار است در یک باشگاه بزرگ اروپایی بپیوندد، این ستاره چند ستاره رئال مادرید در اینستاگرام را شروع به فالو کرد.

چندی پیش از شروع فالو بازیکنان رئال توسط این بازیکن، خورخه ژسوس، سرمربی فلامنگو گفت که ستاره نوجوان تیمش رَینی‌یر در حال انتقال به اروپا می‌باشد.

مربی فلامنگو اشاره کرد که رَینی‌یر "به یکی از باشگاههای بزرگ اروپا" می رود

ژسوس در گفتگو با روزنامه پرتغالی رکورد این هفته، پیشنهادات خود را مبنی بر عدم انجام کار كافی با بازیکنان جوان گفت: "من سه بازیکن [در فلامنگو] را ارتقاء دادم، یكی 17 ساله، دیگری 18 ساله و دیگری 19 ساله.

"آنها در مسابقات فلامنگو شروع کننده بوده اند و این بازیکن 17 ساله قرار است با هزینه چند میلیون یورویی به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا فروخته شود."

اگرچه او بازیکنان را به نام خود مشخص نکرد، اما به نظر می رسد طسوس به رَینی‌یر ، لینکُلن (مهاجمی که به تازگی 19 ساله شده است) و ماتیوس تالر، مدافع که اگرچه اکنون در واقع 20 ساله است را اشاره کرده است، تحت تأثیر مربی پرتگالی قرار گرفته است. .

ساعاتی پس از اظهار نظرهای ژسوس در رکورد، رَینی‌یر چند بازیکن رئال مادرید در اینستاگرام نظیر: مارکو آسنسیو، لوکا یوویچ ، ادر میلییتو، ادن هازارد، سرخیو راموس، تونی کروس، وینیسیوس ژونیور، دانی کارواخال، رودریگو گوئس و مارسلو و همچنین خود باشگاه را فالو کرد

رئال مادرید رینیر 35 میلیون یورویی را زیر نظر دارد

رینیر یکی از جوانان با امتیاز بالا در جهان است و با اتلتیکو مادرید و رئال مادرید ارتباط داشته است. آاس می داند که مذاکرات در مورد انتقال به لوس روخی بلانکوس موفقیت آمیز نبوداین بازیکن پیش از این بند آزادسازی 60 میلیون یورویی داشت و همچنین آنها در موقعیتی مشابه ژائو فلیکس را با مبلغی بزرگ به خدمت گرفتند.

با این حال، رسانه SporTV فاش کرده که تمدید قرارداد غافلگیرانه که توسط رینی‌یر در فلامنگو به امضا رسید، بند بند آزادی وی را به 35 میلیون یورو کاهش داد قیمت سؤالی که مادرید را ترغیب به پیگیری و تعقیب این بازیکن کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала