Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان به عدم خرید در جنوری موافقت کرد

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید و سرمربی توافق کردند که هیچ تقویتی در میانه فصل برای تیم انجام نشود، اگرچه دو بازیکن به صورت قرضی به میدان می روند.

به گزارش اسپوتنیک، در جنوری، پنجره نقل و انتقالات در رئال مادرید اولویت نخواهد داشت.

با حداکثر هشت بازی در لالیگا، کوپا دل ری و بازی های سوپر جام اسپانیا که در چهار هفته آینده بازی می کنند، که تأثیر تعیین کننده ای در فصل مادرید خواهد داشت، بنابراین تمرکز کاملاً روی موضوعات میدانی خواهد بود.

انتظار نمی رود هیچ خریدی انجام شود، اما براهیم و ماریانو دیازهای مادرید تصمیم گرفتند قرضی به تیم دیگری بروند.

آ اس به این مسئله اشاره کرده که، باشگاه رئال مادرید و سرمربی زین الدین زیدان، توافق کرده اند که هیچ خریدی انجام نشود. دو بازیکنی که در حال خروج از برنابئو هستند، ماریانو دیاز و براهیم دیاز هستند که انتظار می رود مادرید هر دو را به طور قرضی به تیم دیگری منتقل کند.

در حال حاضر وضعیت با تابستان فرق ندارد. همانطور که این روزنامه در اواخر ماه دسامبر فاش کرد، تنها بازیکنی که زیدان علاقه مند به اضافه شدن وی به تیمش است، پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستر یونایتد می‌باشد، اما این مربی کاملاً آگاه است که این باشگاه اشتیاق خود را برای خرج زیاد برای بردن هافبک منچستریونایتد با تیم ندارد. برنابئو و حتی اگر چنین معامله ای اتفاق می افتد، در نزدیک فصل جدید خواهد بود.

ظهور فدریکو والورده یکی از عوامل اصلی عدم تمایل مادرید به خرج زیاد برای پوگبا بوده است. علاوه بر این، رئیس باشگاه فلورنتینو پرز در جنوری سابقه زیادی برای خرید ندارد او در دو دوره حضور خود به عنوان رئیس مادرید، فقط 48.8 میلیون یورو خرج کرده است و فقط در سه پنجره فصول اخیر فقط براهیم دیاز از منچسترسیتی را خریده است. .

زیدان نیز عقیده‌ای به خرید در جنوری ندارد. او به تیم خود ایمان دارد و برای نیم فصل دوم درخواست تقویت نکرده است.

ختافه اولین تست مادرید در ماه شلوغ جنوری

مادرید که در لالیگا در رده دوم قرار دارد، دو امتیاز کمتر از صدرنشینان لالیگا بارسلونا دارند، شنبه در سطح برتر فوتبال اسپانیا در مقابل ختافه از استراحت زمستانی باز می گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала