Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد سوپر جام را هم از دست داد

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس تایید زین الدین زیدان، ستاره بلجیمی رئال مادرید در سفر کهکشانی‌ها به عربستان به منظور برگزاری سوپرجام اسپانیا، این تیم را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید اعلام کرد بازیکن بلجیمی تیمش در سوپرجام اسپانیا حضور نخواهد داشت. رئال مادرید در نخستین بازی‌اش در سال 2020  شنبه شب در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف ختافه می رود. زیدان با حضور در نشست خبری در این خصوص اظهار داشت:«هازارد قادر نیست تیمش را در مسابقات سوپر کاپ در جده عربستان همراهی کند. او با ما به این سفر نخواهد آمد و او باید همچنان ریکاوری کند. امیدواریم بعد از سوپر کاپ به آهستگی به تیم بازگردد».

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ هازارد بهترین بازیکن بلجیم در سال 2019 شد+عکس

ادن ازارد که تابستان سال جاری چلسی را ترک کرد و در ازای حدود 100 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد، در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌‌جرمن در 26 نوامبر سال گذشته که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت،‌ دچار مصدومیت پا شد. پس از آن غایب بزرگ کهکشانی‌ها بود. مسابقات سوپر جام که برای نخستین مرتبه در عربستان انجام می‌گیرد، با حضور رئال و 3 تیم والنسیا، بارسلونا و اتلتیکومادرید انجام خواهد شد. در این رقابت‌ها قرار است در مرحله نیمه نهایی و روز چهارشنبه یاران ازارد با والنسیا روبه‌رو شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала