واکنش خامنه‌ای به کشته‌شدن سلیمانی/ در ایران سه روز عزای عمومی اعلام شد

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leader via APواکنش خامنه‌ای به کشته‌شدن سلیمانی/ اعلام سه روز عزای عمومی در ایران
واکنش خامنه‌ای به کشته‌شدن سلیمانی/ اعلام سه روز عزای عمومی در ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علی خامنه‌ای در پیامی اعلام کرده است که انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی اعلام کرد: "انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه دیشب آلودند".

وزارت دفاع امریکا: به دستور ترامپ، به کاروان سلیمانی حمله کردیم - اسپوتنیک افغانستان
وزارت دفاع امریکا: به دستور ترامپ، به کاروان سلیمانی حمله کردیم

قاسم سلیمانی، بامداد جمعه (۳ جنوری) در حمله هوایی نیروهای امریکایی در نزدیکی میدان هوایی بین‌المللی بغداد، پایتخت عراق کشته شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع امریکا این خبر را تایید کرده‌اند.

رهبر ایران در پیامی که چند ساعت پس از کشته شدن این فرمانده نظامی ایران منتشر کرد، گفت: "شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند".

خامنه‌ای افزود: "فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد".

وی در عین حال در پیام خود به کشته شدن ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی نیز اشاره کرد و گفت که سه روز عزای عمومی در ایران اعلام می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала