Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی دوست دارد در جنوری به اتلتیکو برود

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای علاقه مند به پوشیدن پیراهن سرخ و سفید اتلتیکو در ماه جنوری است.

به گزارش اسپوتنیک، از 2 جنوری، یک بازی انتظار برای ادینسون کاوانی آغاز شده است زیرا او امیدوار است اتلتیکو مادرید شرایط مالی خود را مرتب کند تا به او اجازه دهد پیراهن سرخ و سفید این تیم را در جنوری بپوشد.

کاوانی و پاری سن ژرمن هر دو انتظار دارند که توافق انجام شود با وجود دستمزدی که باعث تاخیر در حضور این مهاجم‌ گل‌زن در استادیوم واندا متروپولیتنا می‌شود.

مدت قرارداد هنوز به توافق نرسیده است، اگرچه کاوانی علاقه مند به انجام معامله است و از سازش خوشحال است.

ستاره اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن ناامید از بازی تحت دیگو سیمئونه است، تا زمانی که خواسته های اقتصادی وی دقیقاً مانند گذشته در ناپولی و PSG برآورده شود.

او معتقد است که اتلتیکو مدعی کسب جوایز و افتخارات بزرگ است و به همین دلیل است که او تصمیم دارد این معامله را انجام دهد، لوس روخی‌بلانکوس نیز او را به عنوان شماره 9 جدید خود می بیند.

اتاق رختکن اتلتیکو به سرپرستی همشهری خوزه ماریا گیمنز، به همان اندازه هیجان زده است که با آغوش باز از او استقبال می کند.

کاوانی تضمین کرده است که پس از دیدار با مدیر ورزشی لئوناردو جایی که آنها برنامه های خود را به اشتراک گذاشتند، PSG در راه جلوگیری از این توافق نخواهد بود.

این باشگاه فرانسوی حتی به او تمدید قرارداد فراتر از قراردادی که در ماه جون به پایان می‌رسد، پیشنهاد کرد، اما با توجه به این که پذیرفته نشد، آنها خوشحال شدند که خروج وی ​​را سرعت بخشند.

رفتار حرفه‌ای و عالی او از زمان حضور در لیگ 1 فرانسه و سن او، نزدیک به جشن تولد 33 سالگی اش، در حالی که زیاد فرصت بازی کردن به این بازیکن نمی‌رسد، به معنای پایان دوره او در فرانسه است.

اکنون تنها شکی که باقی می ماند که آیا اتلتیکو می تواند دست‌مزد وی را تامین کند تا بتواند این معامله را انجام دهد.

با محدودیتی که لالیگا تقریباً برآورده کرده است، فروش توماس لمار به لیگ برتر بهترین راه حل است.

با توجه به شرایط فعلی، اتلتیکو تنها در صورت امکان دریافت وام و با دستمزدهای پایین، می تواند مهاجمی را به خدمت بگیرد، مطمئناً نمایشی نیست که کاوانی در پی تحقق آن باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала