Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کولیبالی جانشین تیاگو سیلوا در پی‌اس‌جی

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر کولیبالی
کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریس‌سن‌ژرمن با پایان قرارداد تیاگو سیلوا به دنبال جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، با پایان یافتن قرارداد تیاگو سیلوا در ماه جون، روزهای او در پاری سن ژرمن می تواند به پایان برسد. از هم اکنون ، هیچ بحثی برای تمدید وجود ندارد. طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت به نقل از Le10sport، باشگاه پایتخت قهرمان جهان احتمالاً کالیدو کولیبالی  از ناپولی را جایگزین احتمالی وی خواهد کرد.

در سن 35 سالگی، PSG پس از ترک کاپیتان برازیلی خود، باید شروع به برنامه ریزی کند. همچنین، با توجه به بحث و گفتگوهای مربوط به قرارداد، به نظر می رسد که مدیر ورزشی PSG قصد دارد جایگزینی را به خدمت بگیرد، و جای تعجب نیست که او به دنبال یک مدافع میانی از ایتالیا است.

کولیبالی نام خود را در این شایعات مشاهده کرده است و پاریس تحت تاثیر سبک بازی فیزیکی مدافع سنگالی قرار گرفته است. کولیبالی با همراهی ناپولی، 232 بازی در همه مسابقات انجام داد که او با وجود بی سر و صدا بودن به یکی از مدافعان بهتر اروپا تبدیل شد. با این حال، مدافع 28 ساله با وجود علاقه سایر باشگاه ها به ناپولی وفادار مانده است.

با این وجود برخی از جریمه هایی که در ماه اکتوبر به بازیکنان داده شد و اخراج کارلو آنچلوتی، عدم ثبات این باشگاه می تواند کولیبالی را به جاهای دل‌چسپ‌تر سوق دهد. در نتیجه، PSG به دنبال این خواهد بود که از این مزیت استفاده کند و کولیبالی را به فرانسه بازگرداند، جایی که ستاره سنگالی پیش از این وقت خود را با متز این کشور می گذراند و در فرانسه سابقه بازی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала