پیام تسلیت حنیف اتمر برای مردم و دولت ایران به‌خاطر ترور سلیمانی

© AFP 2023 / ATTA KENAREپیام تسلیت حنیف اتمر برای مردم و دولت ایران به‌خاطر ترور سلیمانی
پیام تسلیت حنیف اتمر برای مردم و دولت ایران به‌خاطر ترور سلیمانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد حنیف اتمر مشاور سابق امنیت ملی افغانستان طی پیامی ترور سردار قاسم سلیمانی را به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

به گزارش اسپوتنیک، محمد حنیف اتمر مشاور سابق امنیت ملی، درباره ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب ایران نوشت: بمناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی مراتب همدردی و تسلیت خود را به خانواده شادروان، دولت و ملت برادر جمهوری اسلامی ایران ابراز نموده و از ایزد متعال برایشان بهشت برین استدعا می کنم.

تاسف عبدالله به خاطر ترور سلیمانی  - اسپوتنیک افغانستان
تاسف عبدالله به خاطر ترور سلیمانی

او همچنان گفته است که در دوره خدمت‌اش منحیث مشاور امنیت ملی افغانستان، همکاری‌های دو دولت در جهت بهبود امنیت و تقویت روند صلح به حمایت جدی سردار سلیمانی گسترش یافت که از آن قدر دانی بعمل می‌آورد.

یادآوری می کنیم، که دولت ایالات متحده امروز (جمعه) پس از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان این کشور در بغداد، از شهروندان خود خواست عراق را ترک کنند.

بامداد امروز جمعه سیزدهم ماه قوس ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت راکت به دو موتر در نزدیکی میدان هوایی بغداد، الحشد الشعبی عراق از کشته شدن سردار قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی امریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی پس از آن سپاه پاسداران ایران آن را تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала