نور: حمایت سخاوتمندانه سلیمانی را ملت افغانستان فراموش نمی کند

© Sputnik / Pouya Mamaganiنور: حمایت سخاوتمندانه آقای سلیمانی را ملت افغانستان فراموش نمی کند
نور: حمایت سخاوتمندانه آقای سلیمانی را ملت افغانستان فراموش نمی کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس شورایی اجرایی حزب جمعیت اسلامی می گوید ایران در دوره‌های جهاد و مقاومت و در عصر جدید در از حامیان مردم افغانستان بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، عطا محمد نور، رئیس شورایی اجرایی حزب جمعیت اسلامی در صحفه فیسبوک‌اش نوشته است که  جهان امروز از هر زمان دیگر به صلح و امنیت نیاز دارد، حادثه اخیر در بغداد به جان آقای سلیمانی سبب نگرانی ملت های منطقه شده است.

حامد کرزی کشته شدن قاسم سلیمانی را محکوم کرد - اسپوتنیک افغانستان
حامد کرزی کشته شدن قاسم سلیمانی را محکوم کرد

آقای نور می افزاید که حمایت سخاوتمندانه آقای سلیمانی به نمایندگی از کشور ایران از حکومت مجاهدین به رهبری استاد برهان الدین ربانی و قهرمان ملی احمد شاه مسعود خصوصا در دوره مقاومت ثبت تاریخ شده  و ملت با پاس افغانستان آنرا فراموش نمی کند.

او تاکید دارد که امریکا نیز یکی از شرکای مهم استراتژیک افغانستان در عصر جمهوری دانسته می شود و در مبارزه علیه تروریستان و ساختن یک افغانستان آزاد حفظ تدوام مناسبات دوستی با هر دو کشور مبتنی و استوار بر حفظ منافع ملی ما و احترام متقابل با اهمیت است، مردم افغانستان با تجربه سالیان جنگ و خشونت، راه حل مسالمت آمیز در اختلافات پیش آمده میان طرفین تاکید می نماید.

قاسم سلیمانی قدس فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران  روز گذشته (3،جنوری 2020) در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد در نتیجه حمله نیروی هوایی ایالات متحده کشته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала