Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چالش جدی رئال برای کسب نتیجه با ونیسیوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکسال پیش وینیسیوس جونیور در رئال مادرید احساس مهم بودن می کرد، اما در این فصل او چندان مورد توجه زیدان نیست.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از گذشت زمان کمی از بازی تحت نظر جولیان لوپتگی، ونسیوس جونیور بازیکن جوان و برزیلی رئال منتظر فرصتی بود که هرگز نرسید و شاهد ورود سانتیاگو سولاری به این باشگاه اوضاع را تغییر داد.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ونیسیوس در رئال می ماند

ونیسیوس تا زمانی که رئال در برابر آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا باخت فاجعه بار را تجربه نکرده بود، مرجع حمله بود.

ماه ها سپری شده و مهاجم برزیلی هنوز در جستجوی بهبودی است ولی تا کنون این حس را به دست نیاورده و اطمینان خود را از دست داده چرا که زیدان حتی در این 19 سالگی به ویینسیوس فرصت و ثبات نمی دهد.

این مربی اولویت های دیگری داشته و با وجود اینکه بیشتر به جلو می پردازد، تعدادی نشان می دهد که او هنوز به عنوان یکی از گزینه های انتخاب اول خود اعتقادی ندارد.

از 15 بازی تا کنون ونیسیوس در این فصل فقط 90 دقیقه (شامل یک بازی کامل لیگ قهرمانان و یک بازی کامل لالیگا که مجموع بازی او در فصل جاری 699 دقیقه می شود.

در زمان سولاری، او وقت خود را گرفت تا منظم شود اما وقتی این کار را انجام داد، او 11 بازی پشت سر هم از ابتدا به میدان رفت و تقریباً غیرقابل تحمل بود.

این باشگاه از وینیسیوس ناامید شده تا آن فرم را بازیابی کند و دفاعیات مخالف را نیز از او ترسید و رئالی ها هنوز هم معتقدند که او می تواند دوباره به آن سطح برسد.

شخصیت قوی او به این معناست که او هیچ وقت تسلیم نشده و یا ایمان خود را از دست نداده است، نه به دلیل فقدان شانس و نه مبارزاتش در مقابل اهدافی که دارد.

زیدان این چالش را پذیرفته اما این وینیسیوس است که باید اوضاع را در موقعیت خود تغییر دهد و ثابت نماید که لیاقت حضور در تیم را دارد، پس از تمرین پشت سر هم ماند تا بتواند روی خودش کار کند و در ساعات اضافی کار قرار بگیرد.

او می خواهد بازی خود به ویژه تصمیم گیری خود را بهبود ببخشد و می داند که از طرف قدرت هایی که در این باشگاه حضور دارند یر نظر است زیرا آنها با صبر و شکیبایی برای لحظه دستیابی موفقیت او صبر می کنند.

آنها معتقدند که وینیسیوس کلید آینده رئال مادرید و حتی حال و هوای آنها است، او فقط باید تعیین کننده باشد و این بازگشت بعد از سال نو به او این فرصت را می دهد که دقیقاً این کار را انجام دهد ، به خصوص با شروع سال 2020 با شانس برنده شدن جام نقره ای (سوپر کپ اسپانیا).

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала