Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار مسی بهتر از کُل تیم اسپانیول

© AP Photo / Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018
FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپانیول امشب در دربی کاتالونیا میزبان بارسلونا و لیونل مسی خواهد بود که بیشتر از این تیم گولزنی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اسپانیول قعر جدولی امشب در ورزشگاه خانگی اش به مصاف تیم همشهری و صدر جدولی بارسلونا خواهد رفت. در این دیدار تیم میزبان برای بقا در لالیگا به دنبال امتیاز است و بارسلونا برای تداوم صدرنشینی به پیروزی نیاز دارد.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی، سوارز و ویدال به تمرینات بارسا برگشتند

این بازی یک نکته جالب دیگر دارد و آن گولزنی مسی، بیشتر از تیم اسپانیول است. کاپیتان بارسا در حال حاضر با 13 گول در جدول گولزنان لالیگا صدر نشین است و این فرصت را دارد تا در دیدار امشب تعداد گول هایش را افزایش دهد.

اسپانیول اما در خط حمله ضعیف ظاهر شده و آغاز فصل توانسته 12 بار گولزنی کند که آمار این تیم پایین تر از مسی بوده است.

لیونل مسی تا کنون برابر این تیم 25 بار گولزنی کرده است و این تیم یکی از تیم های مورد علاقه این بازیکن در امر گولزنی محسوب می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала