امریکا پس از ترور سلیمانی هزاران سرباز را به خاورمیانه اعزام می‌کند

© REUTERS / U.S. Army/Staff Sgt. Robert Waters/Handout امریکا پس از ترور سلیمانی هزاران سرباز را به خاورمیانه اعزام می‌کند
امریکا پس از ترور سلیمانی هزاران سرباز را به خاورمیانه اعزام می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا پس از ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب ایران هزاران سرباز جدید به خاورمیانه اعزام می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات امریکایی پس از ترور جنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران حدود 3500 سرباز را به خاورمیانه اعزام می‌کند.

این خبرگزاری فرانسوی می‌نویسد: ایالات متحده امریکا پس از ترور قاسم سلیمانی 3000 تا 3500 سرباز جدید را به منطقه خاورمیانه اعزام می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، این سربازان بخشی از نیروی واکنش سریع یگان 82 هوایی ارتش امریکا هستند.

یادآوری می‌کنیم، که دولت ایالات متحده امریکا امروز (جمعه) پس از ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب ایران توسط نظامیان این کشور در بغداد، از شهروندان خود خواست عراق را ترک کنند.

بامداد امروز جمعه سیزدهم ماه قوس ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت راکت به دو موتر در نزدیکی میدان هوایی بغداد، الحشد الشعبی عراق از کشته شدن سردار قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی امریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی پس از آن سپاه پاسداران ایران آن را تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала