Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش نمایش بارسا – اسپانیول؛ دربی با اهداف متناقض

عضو شوید
دو تیم بارسلونا دربی کاتالان را در اولین روزهای سال جدید میلادی راه اندازی می نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، وقتی اسپانیول و بارسلونا کنار بیایند، دربی کاتالان دیگر کوچک نیست.

امشب دو تیم بزرگ کاتالونیا از ساعت 12:30 شب به وقت کابل رقابت تاریخی دارند که آمار این دیدار بیشترین در زمین بازتاب می یابد، آنها همیشه بازی داغ با فوتبال، گل ها و لحظه های جنجالی دارند.

امشب، اسپانیول در مسابقه ای که دو طرف اهداف مخالف دارند از آبی و اناری پوشان در ورزشگاه RCDE استقبال می کند. اسپانیول می خواهد برنده شود تا همچنان در جدول امیدوارباشد، زیرا کاتالان ها فقط به دنبال صعود از پایین لالیگا هستند و تنها 10 امتیاز از 18 بازی تا این مرحله کسب کرده اند، در حالی که بارسلونا می خواهد خود را قهرمان زمستان معرفی کند.

اسپانیول نیز به نوبه خود با فوریت بالاتر وارد دربی می شود. لوس بلانکیازول تنها 10 امتیاز در لیگ دارد اما فُرم آنها در خانه هواداران زیادی را با اعتماد به نفس در ورزشگاه نمی آورد، زیرا در این فصل این تیم موفق به پیروزی در ورزشگاه RCDE در لالیگا سانتاندر نشده، این تیم تنها تیم بلند پرواز اسپانیا بوده که رکورد خانگی آنها دو تساوی و هفت باخت است.

دربی کاتالونیا نیز پس از اخراج پابلو ماچین و ورود ابلاردو فرناندز، می تواند به عنوان نقطه عطف اسپانیول باشد. آنها از 27 اکتبر برنده نشده اند در حالی که هنوز منتظر خریدهای جدید هستند اما روزها می گذرد و آنها هنوز کسی را جذب نتوانسته اند.

با این حال خبرهای خوبی وجود دارد، زیرا ماتیاس وارگاس پس از یک ماه از مصدومیت توانست مجدداً به تمرینات برگردد.

آبلاردو ظهر امروز به وقت اسپانیا اولین لیست تیم اسپانیول را اعلام خواهد کرد.

 

با توپخانه

از طرف دیگر بارسلونا تمام سلاح های تهاجمی خود را برای دربی کاتالونیا در اختیار دارد.

لوئیز سوارز و لیونل مسی در ورزشگاه RCDE حضور خواهند داشت، با وجود عدم تمرین، بارسلونا می داند که آنها در اولین مسابقه پس از استراحت زمستانی به بازی برگشته اند. در سال 2015 بلوگرونا زیر نظر لوئیز انریکه در مسابقه ای که مسی از ابتدا در ترکیب نبود، در آنوئتا رونمایی کرد.

علاوه بر این، اسپانیول یکی از قربانیان مورد علاقه مسی است. وی در 33 بازی رسمی خود 25 گل به ثمر رسانده، در حالی که در دیدار فصل گذشته در استادیوم آنها، در پیروزی 4-0 دو ضربه آزاد را به گل بدل کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала