گردان‌های حزب‌الله: نیروهای عراقی از پایگاه‌های امریکایی دور شوند

© REUTERS / Thaier al-Sudaniگردان‌های حزب‌الله: نیروهای عراقی از پایگاه‌های امریکایی دور شوند
گردان‌های حزب‌الله: نیروهای عراقی از پایگاه‌های امریکایی دور شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گردان‌های حزب‌الله از همه ای نیروهای عراقی خواست از پایگاه‌های امریکایی فاصله بگیرند.
هدف حمله راکتی قرار گرفتن پایگاه هوایی «بلد» در عراق  - اسپوتنیک افغانستان
هدف حمله راکتی قرار گرفتن پایگاه هوایی «بلد» در عراق

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس،‌ گردان‌های حزب‌الله عراق روز شنبه از همه ای نیروهای امنیتی عراق خواست تا فاصله یک‌کیلومتری پایگاه‌های امریکایی دور شوند.

حزب‌الله عراق از همه ای فرماندهان سازمان‌های امنیتی خواست تا اجازه ندهند تا نیروهایشان به عنوان سپر انسانی اشغالگران تبدیل شوند.

کتائب حزب الله عراق از گروه‌های زیر مجموعه سازمان الحشد الشعبی عراق که ابومهدی المهندس نیز از فرماندهان این گروه مقاومت در عراق بود. این گروه روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد جنایت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی معاون سازمان الحشد الشعبی آغازی برای پایان حضور امریکا در عراق است.

این در حالیست، که تنش ها بین ایران و امریکا پس از آن افزایش یافته که دولت ایالات متحده دیروز (جمعه) پس از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان این کشور در بغداد، از شهروندان خود خواست عراق را ترک کنند.

یادآوری می کنیم، که بامداد دیروز جمعه سیزدهم ماه جدی ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت راکت به دو موتر در نزدیکی میدان هوایی بغداد، الحشد الشعبی عراق از کشته شدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی امریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی پس از آن سپاه پاسداران ایران آن را تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала