Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راینیر در مورد انتقال به مادرید: "باید منتظر بمانیم ..."

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راینیر در مورد انتقال احتمالی اش به رئال مادرید می گوید که باید منتظر بمانیم.

به گزارش اسپوتنیک، راینیر ژسوس کاروالیو هافبک برزیلی و درخشان فلامنگو شدیدا زیر نظر رئال مادرید قرار دارد و ولی این هافبک برزیلی از پاسخ دادن به سؤالات در مورد قرارداد احتمالی اش با رئال مادرید در روز یکشنبه خودداری کرد.

وی هنگامی که خبرنگاران درباره آینده اش تحت فشار قرار گرفت، گفت: "ما باید منتظر بمانیم." این جوان با تیم زیر 23 سال برزیل در کرانحجا کوماری که دفتر مرکزی فدراسیون ملی فوتبال است، تمرین می کرد.

این سومین روز تمرین او با تیم ملی برزیل بود که در ماه فبروری در مسابقات المپیک شرکت خواهد کرد. آنها از عنوان المپیکی که در ریو 2016 گرفتند، در تابستان در توکیو 2020 دفاع خواهند کرد.

گُل گزارش داده كه مدیر فلامنگو با این بازیکن و پدرش مائورو برزیلیا ملاقات كرد و به طور كلی توافق نامه ای حاصل شده است.

در همین حال UOL اسپورته گزازش کرده که باشگاه مستقر در ریو 80٪ بند آزادی وی را پذیرفته که 35 میلیون یورو می باشد و 20٪ دیگر نیز توسط این بازیکن و خانواده وی به اشتراک گذاشته می شود.

فلامنگو اکنون منتظر پیشنهاد رسمی این بازیکن است که توسط اتلتیکو مادرید در بین سایر تیم های برتر اروپا تعقیب شده است.

ماركوس برز نایب رئیس فلامنگو وقتی از وی درباره "انتقال قریب الوقوع" این بازیکن به باشگاه اسپانیایی سؤال شد، گفت: "پیشنهاد اول باید بیاید". این همان چیزی است كه مطبوعات اسپانیا گفته بودند.

در صورت ورود او به پایتخت اسپانیا، تیم کاستیا اولین ایستگاه راینیر در این مادرید خواهد بود. رائول روز یکشنبه گفت: "من نمی توانم چیزی را به شما بگویم زیرا من چیزی نمی دانم، شما باید از باشگاه یا افراد دیگر سؤال کنید. هیچ کس در مورد اوضاع چیزی به من نگفته است."

راینیر به دلیل سبک بازی خود به عنوان هافبک تهاجمی به کاکا تشبیه شده و چهار هم تیمی برزیلی برای کمک به وی در تسویه حساب در مادرید در صورت نتیجه حاصل خواهد شد. کاسمیرو، مارسلو و هم تیمی سابقش در فلامنگو، وینیسیوس به همراه رودریگو سایر برزیلی های در ترکیب تیم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала