Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا 2 – اسپانیول 2؛ تساوی بد موقع آبی‌اناری‌ها در دربی کاتالونیا

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا نتوانست فاصله دوامتیازی خود در صدر جدول لالیگا با رئال مادرید را حفظ کند. البته آنها همچنان صدرنشین لالیگا هستند.

تیم های اسپانیول و بارسلونا در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 – 2 تمام شد. بارسا با این نتیجه به صدر بازگشت اما برتری دو امتیازی اش را از دست داد و به دلیل تفاضل گل بالاتر از رئال قرار گرفت. بازی در حالی آغاز شد که اسپانیول ناباورانه در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و بارسلونا نیز رقابتی حساس را با رئال‌مادرید برای رسیدن به قهرمانی، سپری می‌کند. برخلاف انتظار این اسپانیول بود که بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه 23 با ضربه سر تماشایی «داوید لوپز» مدافع پیش تاخته خود به گل دست یافت.

والورده در بین دو نیمه ویدال را به جای راکیتیچ به بازی آورد و سواز در دقیقه 50 روی سانتر آلبا موفق شد بازی را مساوی کند. ویدال که بین دو نیمه به زمین آمده بود در دقیقه 59 با ضربه سر روی سانتر سوارز توانست گل دوم تیمش را بزند. بارسا در دقیقه 75 بازی به دلیل دو اخطاره شدن دی یونگ مجبور شد بازی را با ده نفر دنبال کند. اخراج دی‌یونگ در دقیقه 75 کار میهمان را سخت کرد و سرانجام «لی» چینی با گلزنی برای اسپانیول در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند. بارسلونا با این تساوی در امتیاز 40 با رئال مادرید برابر شد و صدر جدول را حفظ کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала