ترامپ کشتی های جنگی آمریکا را 1000 کیلومتر از ایران عقب کشید

© Sputnik / Vasiliy Batanov ترامپ کشتی های جنگی آمریکا را 1000 کیلومتر از ایران عقب کشید
  ترامپ کشتی های جنگی آمریکا را 1000 کیلومتر از ایران عقب کشید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمریکا همه‌ی کشتی های جنگی خود را به شعاع 1000 کیلومتری از ایران دور کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، آمریکایی ها هشدار ایران که با جدیت ملی همراه است را شدیدا جدی گرفته اند و البته جدی ترین نشانه این جدیت آنکه لحظاتی پیش اعلام شد که ترامپ شناورهای آمریکایی را 1000 کیلومتر از محدوده بیشه شیران، ایران عقب کشیده است.

منابع مطلع به العالم گفتند: آمریکا تمام کشتی های جنگی خود را به شعاع 1000 کیلومتری از ایران دور کرده است.

پس از ان که سحرگاه جمعه سردار سلیمانی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسید ایران اعلام کرد که انتقام سختی خواهد گرفت.

هراس دونالد ترامپ از اقدام جدی ایران به اینجا رسید که او با انتشار پیامی در توئیتر خود نوشت که در صورت حمله ایران 52 موضع متعلق به آن را در تیررس داریم.

انتقال هزاران سرباز تازه نفس آمریکایی به خاور میانه - اسپوتنیک افغانستان
انتقال هزاران سرباز تازه نفس آمریکایی به خاور میانه

در توئیتری ترامپ آمده است: "ایران جسورانه درباره هدف گرفتن برخی از عناصر آمریکایی به دلیل پاکسازی یکی از تروریست‌هایی که علاوه بر کشتن صدها معترض ایرانی و شمار بسیار دیگر یک آمریکایی را کشته و تعداد زیادی را زخمی کرده‌ است، صحبت می‌کند. (سلیمانی) درحال حمله به سفارت ما بوده و در تدارک حملات دیگر به سایر نقاط بود. ایران سال هاست که چیزی جز دردسر نبوده است. این یک هشدار است: اگر ایران به آمریکایی‌ها یا مواضع آمریکا حمله کند، 52 موضع ایران (به نشانه 52 آمریکایی که سال‌ها پیش ایران گروگان گرفت) را در نظر گرفته‌ایم. این نقاط دارای ارزش و اهمیت بالایی برای ایران و فرهنگ ایرانی هستند. به این اهداف و خود ایران، سریعا و به شدت حمله خواهد شد. آمریکا دیگر هیچ تهدیدی را برنمی‌تابد".

گفت و گوی تیلیفونی عبدالله و ظریف  - اسپوتنیک افغانستان
گفت و گوی تیلیفونی عبدالله و ظریف

هراس ترامپ از پیام های ایران پس از شهادت سردار سلیمانی به اینجا ختم نمی شود و او در توییت دیگری امروز صبح نوشت:

آمریکا اخیرا 2 تریلیون دالر خرج تجهیزات نظامی کرده است. ما بزرگترین ارتش و با اختلاف بهترین در جهان هستیم. اگر ایران به یک پایگاه آمریکایی حمله کند یا به یک (شهروند)آمریکایی، ما برخی از این تجهیزات زیبا و جدید را به سمت آنها ارسال می‌کنیم، بدون تامل.

زنجیره توییت های کاخ سفید قطعا به اینها ختم نخواهد شد و این نشانگر این مهم است که آمریکایی ها هشدار ایران که با جدیت ملی همراه است را شدیدا جدی گرفته اند و البته جدی ترین نشانه این جدیت آنکه لحظاتی پیش اعلام شد که ترامپ کشتی های جنگی آمریکایی را 1000 کیلومتر از محدوده بیشه شیران، ایران عقب کشیده است .  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала