نوشابه‌ای که فشار خون را کاهش می‌دهد نامبرده شد

© Fotolia / Andrei Tsalko نوشابه‌ای که فشار خون را کاهش می‌دهد نامبرده شد
 نوشابه‌ای که فشار خون را کاهش می‌دهد نامبرده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آب دانه‌های لینگوبری فشار خون را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد و بر کار عروق تأثیر مثبتی می‌گذارد. هر چند نمی‌توان آب لینگوبری را جایگزین دارو کرد، اما می‌توان آن را به فهرست غذایی اضافه نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « Medical Xpress»، به عقیده دکتر ان کویمیاکی، آب دانه‌های لینگوبری به کاهش فشارخون کمک می‌کند و باعث بهبود کار عروق می شود.

این پزشک آزمایشاتی روی موش های آزمایشگاهی به انجام رساند و متوجه شد که آب دانه‌های لینگوبری  فشار خون را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد و بر کار عروق تأثیر مثبتی می‌گذارد. هر چند نمی توان آب لینگوبری را جایگزین دارو کرد اما می توان آن را به فهرست غذایی اضافه نمود.

میوه - اسپوتنیک افغانستان
غذاهای که باعث کاهش فشار خون می شوند

دانه  Lingonberry در طبیعت در مناطق تندرا و جنگل توزیع می شود. lingonberry بیش از یک قرن پیش در آمریکا شروع به کشت کرد. در همین زمان ، اولین ظهور انواع مختلف این فرهنگ رخ داد. در اروپا ، این گیاه فقط در دهه شصت قرن گذشته شروع به کشت کرد. تا به امروز ، در لیتوانی ، روسیه ، بلاروس و آلمان ، لیمونبرگهای دارویی یا معمولی در مقیاس صنعتی رشد می کنند.

مدتهاست که شناخته شده است که میوه های lingonberry خاصیت درمانی دارند. بنابراین ، قبل از آن «توت جاودانگی» نامیده می شد ، زیرا می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند. ارزش اصلی لنگونبرگ این است که حاوی مقدار زیادی ویتامین A ، E ، B و C است. انواع توت ها همچنین حاوی اسیدهای آلی (سیتریک ، مالیک ، اگزالیک ، بنزوئیک و سالیسیلیک) ، مواد معدنی مانند منگنز ، منیزیم ، پتاسیم هستند. آهن ، کلسیم و فسفر و همچنین نشاسته ، مونو- و دی سکاریدها ، فلاونوئیدها و مواد دیگری که بدن انسان به آن نیاز دارد.

این گیاه برای استفاده در درمان بیماری عروق کرونر قلب توصیه می شود ، زیرا میوه های آن شامل نمک های مس ، کروم و مواد معدنی است. همچنین لینگوبری برای افرادی که قند خون بالایی دارند توصیه می شود ، زیرا به کاهش قند خون  و فشار خون کمک می کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала