دختر سلیمانی: روز های سیاه در انتظار آمریکاست

© AFP 2023 / ISNA/MEHDI GHASEMIتاکنون قاسم سلیمانی را در فلوجه ندیده‌اند
تاکنون قاسم سلیمانی را در فلوجه ندیده‌اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر سردار سلیمانی در مصاحبه با رسانه های ایران گفت: پدرم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود و ترور وی موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده است.

ه گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس گفت که شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده است. پدرم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد.

دختر قاسم سلیمانی ادامه داد:« آمریکا باید بداند که عاشورا منشاء قدرت مجاهدین و آزادی‌خواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده‌اند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیری‌ها خواهند بود. آمریکا و صهیونیزم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آنان را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آنان را فرو خواهد ریخت.

زینب سلیمانی در ادامه گفت:  ​به قول پدرم «آقای ترامپ قمارباز» تصویر شیطانی تو در جدایی و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک، توخالی درآمد و به خاک و خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون مجاهدان بزرگ ابومهدی و حاج قاسم و عامل پیوند تاریخی دو ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آنان را علیه آمریکا برانگیخت.

به گفته وی دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا از این کشور را کلید زد. خانواده سربازان آمریکایی در غرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، افغانستان، لبنان، عراق، یمن و فلسطین هستند در انتظار مرگ فرزندان‌شان روزهای‌شان را سپری خواهند کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала