Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رایزنی بایرن مونیخ در قرارداد اشرف حکیمی

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عملکرد درخشان اشرف حکیمی بازیکن مراکشی رئال مادرید در دورتموند نگاه ویژه باشگاه بایرن مونیخ را جلب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، اشرف حکیمی در طول دو فصل حضور قرضی خود در باشگاه دورتموند نمایش بی نظیری داشته است و رئال در نظر دارد که در فصل اینده او را به خدمت بگیرد. اشرف توانایی حضور در پست های مختلف خط دفاع و هافبک را دارد. این ستاره مراکشی حالا تیم های زیادی را خواهان خود می بیند که یکی از آنها بایرن مونیخ به حساب می آید. باشگاه آلمانی اما برای جذب حکیمی کار سختی را پیش رو خواهد داشت چرا که به نظر می رسد رئال مادرید خواهان فروش این بازیکن نیست.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: جای اشرف حکیمی در برنابئو است

از سوی دیگر قرارداد قرضی اشرف حکیمی با دورتموند در 30 جون همین سال به پایان می رسد‌. با این همه اما نه رئال‌مادرید و نه اشرف حکیمی هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت او به سانتیاگو برنابئو یا انتقال این بازیکن به تیم دیگر نگرفته اند. بایرن رایزنی‌هایی در مورد قرارداد اشرف داشته تا بفهمد که چقدر شانس خرید او را دارد. قرارداد این بازیکن با رئال تا سال 2022 به اتمام می رسد اما احتمالا باشگاه به محض بازگشت قراردادش را تمدید خواهد کرد.

اشرف حکیمی زیر نظر لوسین فاوره در پست‌های مدافع چپ، مدافع راست و هافبک به میدان رفته و اتفاقاً در همه این موقعیت ها نیز درخشان ظاهر شده است؛ موضوعی که باعث شده باواریایی ها برای جذب او علاقه مند باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала