Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات زیدان با مالک جنجالی آلمریا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید با صاحب باشگاه آلمریا ملاقات کرد، در حالیکه او چند روز پیش در رسانه های اجتماعی سروصدایی بزرگی را برپا کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان با همتای سابقش در رئال مادرید "گوتی" و همچنین ترکی الشیخ مالک باشگاه آلمریا دیدار و گفتگو کرد، در حالی که مالک آلمریا شوخی در مورد ضربه سر بدنام سرمربی فرانسوی رئال به سینه مارکو متاترزی در فینال جام جهانی 2006 را چند روز پیش به تصویر کشیده بود، اما سرمربی رئال پیراهن امضا شده از تیمش را با نام خود و شماره ای که در زمان بازیگری اش به تن می کرد، به الشیخ تحفه داد.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
زیدان و کسب عناوین مختلف در رئال

گوتی و زیدان از آنجا که در رئال مادرید در کنار یکدیگر بازی می کردند رابطه خوبی دارند.

وقتی مرد فرانسوی برای تمرین تیم اول به میدان رفت، گوتی مربی جوانان رئال مادرید بود.

اکنون گوتی که با نام کامل خود به عنوان سرمربی فعالیت دارد.

البته قابل یاد آوریست که الشیخ ویدئویی از زیزو را که به شوخی ضربه سر زیدان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، سبب تحریک پاسخی از متاترازی شد و ستاره ایتالیایی توییت کرد: "سلام رئیس، حال شما چطور است؟ امیدوارم به زودی شما را ببینم."

مالک آلمریا پیش از این با بسیاری از افراد جهان فوتبال دیدار و گفتگو کرده بود که دو نفر از معروف ترین آنها ژوزه مورینیو و لیونل مسی بودند.

در حالی که وی در ریاض حضور داشت همچنین با چند بازیکن تیم ملی آرژانتین دیدار نمود که تقابل المریا با الچه از خانه تماشا کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала