Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 6 – لیانس 0؛ جشنواره گل شاگردان توخل در جام حذفی فرانسه

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر پاری سن جرمن
پاری سن جرمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن در جام حذفی فرانسه جشنواره گل به راه انداخت و به دور بعد راه پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن با برتری قاطعانه 6 بر صفر در خانه تیم گمنام "لیناس مونتری" راهی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه شد. در این بازی دور چهارم رقابت‌ها، میهمان توسط اوچیچه در دقیقه 30، کاوانی در دقایق 40 و 60، سارابیا در دقایق 63 و 68 و چوپوموتینگ در دقیقه 87 به گل رسید. ضمن اینکه رقیب در دقیقه 40 توسط کانوته یک پنالتی را از دست داد.

پی‌اس‌جی با پیروزی که در این دیدار به دست  آورد به دور بعد راه پیدا کرد. شاگردان توخل در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه پیدا کردند و در لیگ فرانسه هم در صدر جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار، تیم فوتبال رم با شکست 2 بر صفر خانگی مقابل تورینو در بازی هفته هجدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از قافله مدعیان عقب افتاد. در این بازی ورزشگاه "المپیکو"، بلوتی پس از گلزنی در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول در دقیقه 85 با ضربه پنالتی تأیید شده توسط (VAR) اختلاف را افزایش داد و برتری 2 بر صفر تیمش را رقم زد.

تورینو با این پیروزی 24 امتیازی شده و به رده نهم جدول صعود کرد، اما رم 35 امتیازی در رده چهارم جدول ماند و فرصت نزدیک شدن به لاتزیو رده سومی را از دست داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала