Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا رومانیولی را می خواهد

© Fotolia / steevy84عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال
عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود می خواهد تا آلیسیو رومانیولی را از آث میلان بخرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا می تواند در اواخر جنوری آلیسیو رومانیولی مدافع میانی میلان را به خدمت بگیرد زیرا آنها می خواهند گزینه های دفاعی خود را تقویت کنند.

ژان کلر تودیبو ستاره زیر 20 سال فرانسوی پس از دو سال ناامیدکننده در بارسلونا، در هفته های آینده با انتقال به سن سیرو ارتباط گسترده ای داشته و رومانیولی نیز می تواند در جهت مخالف منتقل شود.

براساس گزارش های اسکای اسپورت و نیز بی ساکر، بارسلونا مایل است اجازه دهد تودیبو به تیم سری آ بپیوندد اما آنها می خواهند که رومانیولی به عنوان بخشی از توافق نامه در نظر گرفته شود تا از کوتاه آمدن در دفاع جلوگیری گردد.

این ملی پوش ایتالیایی از زمان اولین موفقیت تیمش در سال 2015 برای روسونری ها حضور دایمی داشته، با این حال استفانو پیولی در 17 بازی در سری آ تاکنون در این فصل وی را بازی داده و به احتمال زیاد آنها خواهان بازیکنی به اضافه قرارداد نقدی هستند.

اگر رومانیولی با تودیبو تبادله شود، می تواند ارنستو والورده را ترغیب کند زیرا او در ماه فبروری واجد شرایط برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

و ستاره 23 ساله می تواند جرارد پیكه و كلمنت لنگله را در كنار ساموئل امتیتی ​​و رونالد آرائویخو در سال 2020 به طور منظم کمک نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала