Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر به لینگارد: به جای پست گذاشتن در اینستاگرام به فوتبال خود توجه کو!

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله‌گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد با ستایش از جسی لنگارد، برای او توصیه کرده که به جای فعالیت در اینستاگرم به فوتبالش توجه کند.

به گزارش اپسوتنیک و به نقل از نشریه "دیلی میل" جسی لینگارد این روزها با انتقادات هواداران یونایتد نیز روبرو است ولی اوله‌گنار سولسشایر هنوز از وضعیت این بازیکن تمجید کرده است. این بازیکن بیش از 25 ساعت است که در رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته برای یونایتد گلزنی کند یا حتا پاس گل بدهد. او آخرین بار در باکسینگ دی 2018 بود که توانست برای یونایتد گلزنی کند و از آن زمان تاکنون در لیگ برتر نه پاس گل داده و نه گلزنی کرده است.

یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ و سولسشایر نامزدهای کسب جایزه بهترین مربی ماه لیگ انگلیس+ عکس

سرمربی شیاطین سرخ در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت:« فکر کنم متوجه شده باشید که فعالیت‌های اینستاگرام او تا چه اندازه پایین آمده است. من به او توصیه کردم که به جای حضور فعال در اینستاگرام به فوتبال خود بپردازد تا بتواند به دوران اوج برگردد. جسی خیلی فراز و نشیب داشته است ولی در بازی برابر تاتنهام و منچسترسیتی برای مثال دیدید که او تا چه اندازه می‌تواند برای تیم مفید و موثر باشد و امیدوارم همین روند را از او در آینده ببینیم».

سولسشایر در پایان صحبت‌هایش افزود:«لینگارد این فصل فراز و نشیب‌هایی داشته و ما پیش از این در این خصوص صحبت کرده‌ایم، اما برای مثال جسی در بازی با تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام نشان داد که می‌تواند چه بازیکن مهمی برای ما در بازی‌های دشوار باشد. ما می‌خواهیم او به روند گلزنی و ساخت پاس‌گل بازگردد. چیزی که من از جسی می‌دانم این است که او سرش به تمرین کردن گرم است و سخت در تلاش برای بازگشت به روزهای خوبش است».

منچستریوناید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس فردا شب پذیرای منچسترسیتی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала