Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی در اردوی بارسلونا؛ بدترین رکورد در 12 فصل اخیر

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کسب نتایج ضعیف بارسلونا باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. شاگردان والورده در هفته نوزدهم لالیگا برابر اسپانیول با  تساوی 2 - 2 متوقف شد تا هم امتیاز با رئال‌مادرید در صدر جدول باقی بماند.

به گزارش اسپوتنیک، هرچندد شاگردان ارنستو والورده به‌عنوان قهرمان نیم‌فصل وارد فصل زمستان و سال جدید میلادی شده‌اند، اما این آمار برای طرفداران این تیم چندان هم هیجان‌انگیز نیست. در حقیقت بارسلونا نیم‌فصل را با 40 امتیاز به پایان رساند که این بدترین آمار از فصل 2007 - 2008 به حساب می‌آید. آن فصل بارسلونا زیر نظر فرانک ریکارد اوضاع خوبی نداشت و با چهل امتیازی که گرفته بود در نیم‌فصل اول با هفت امتیاز کمتر از رئال‌مادرید، در رده دوم جدول قرار داشت. رئال در نهایت، آن سال قهرمان شد و دومین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت. فصل 2007 - 2008 در واقع فصل نزول بارسا تحت هدایت ریکارد بود و پایان دوره ستاره‌هایی مثل رونالدینیو و دکو نیز به حساب می‌آمد.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا 2 – اسپانیول 2؛ تساوی بد موقع آبی‌اناری‌ها در دربی کاتالونیا

از زمانی هم که والورده هدایت بارسلونا را به‌عهده گرفته است در فصل اول به 51 امتیاز در نیم‌فصل رسید که 9 امتیاز بیشتر از اتلتیکو تیم دوم جدول به‌حساب می‌آمد. سال پیش هم در این مقطع آبی‌واناری‌ها به 43 امتیاز در هفته نوزدهم رسیده بودند که باز هم پنج امتیاز بیشتر از اتلتیکو بود.  امسال، اما به‌نظر می‌رسد بارسا کار بسیار سختی برای قهرمانی در لیگ پیش‌رو دارد. چهار تساوی و سه شکست در نیم‌فصل اول و هم‌امتیاز بودن با رئال‌مادرید در امتیاز 40 در صدر جدول به این معنی است که آن‌ها اقتدار خود را از دست داده‌اند ضمن اینکه فاصله امتیازی بارسلونا با اتلتیکومادرید و سویا نیز فقط ۵ امتیاز است.

انتقاد‌ها از ارنستو والورده در حال افزایش است و تیم او نیز در نتیجه گیری و نوع بازی، خوب عمل نمی‌کند. آیا او می‌تواند این فصل را با کسب جام در بارسلونا تمام کند؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала