تظاهرات باشنده‌گان کندز در اعتراض به افزایش سرقت‌های مسلحانه

© Sputnikکندوز
کندوز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی از باشنده‌گان و دکان‌داران شهر کندز صبح روز سه‌شنبه، هفدهم جدی در اعتراض به آن‌چه افزایش دزدی مسلحانه در این شهر می‌خوانند، تظاهرات کردند.

به گرازش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه هشت صبح کابل،  فوزيه يفتلى، عضو شورای ولایتی کندز ابراز داشت که باشنده‌گان و دکان‌داران شهر کندز در این تظاهرات خواهان تأمین امنیت و جلوگیری از دزدی‌های مسلحانه شدند.

به گفته او، این حرکت اعتراضی پس از آن شکل گرفت که گروهی از دزدان مسلح، دوشنبه‌شب گذشته دارایی‌ دو دکان «موبلایل» را در شهر کندز دزدیدند.

معترضان خشم‌گین، نهادهای امنیتی و مسوولان را به کم‌توجهی در تأمین امنیت و جلوگیری از دزدی‌های مسلحانه متهم می‌کنند. این معترضان هشدار داده‌اند، در صورتی که برای بهبود وضعیت امنیتی و جلوگیری از جرایم در شهر کندز به موقع اقدام نشود، مردم به حرکت‌های اعتراضی‌شان ادامه خواهند داد.

فوزیه یفتلی، عضو شورای ولایتی کندز می‌گوید که دزدی‌های مسلحانه در شهر کندز در چند ماه گذشته به صورت قابل توجه کاهش پیدا کرده بود، اما در حال حاضر بار دیگر افزایش یافته است.

گفتنی است که در یک رویداد مشابه در ماه اسد امسال نیز برخی از طلافروشان، صرافان و زرگران کندز نسبت به دلیل دزدیده‌شدن یک دکان طلا، اعتراض کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала