کوریائی جنوبی آمادگی جنگ را می گیرد

CC BY 2.0 / Expert Infantry / Best Army Photos 2دستگاه دافع هوا پاتریوت
دستگاه دافع هوا پاتریوت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوریائی جنوبی دستگاه های دفاع هوا پاتریوت را در سئول جابجا کرد.

کوریائی جنوبی سیستم دافع هوا پاتریوت را از منطقه جنوب شرقی به مرکز سئول منتقل می کند تا سیستم دفاع از تاسیسات مهم را تقویه نماید.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری دولتی کوریا جنوبی، یونهاپ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که کوریا جنوبی سیستم تقویت هوا پاتریوت و قطعات مربوطه قوای هوایی کوریا جنوبی که قبلاً در منطقه جیونگسنگبوک مستقر بود، در اوایل جنوری سال جاری به پایگاه نظامی سابق در کوه پوگاکسان در پشت محل بودوباش رئیس جمهور کوریا جنوبی منتقل شدند.

تطبیقات بحری مشترک کوریائی جنوبی و ایالات متحده - اسپوتنیک افغانستان
تطبقات تحریک آمیز امریکا و کوریائی جنوبی

گفته می شود که این دستگاه ها مجهز به راکت های PAC-2 و PAC-3 می باشد که برای رهگیری طیارات و راکت ها در ارتفاعات حدود 20-40 کیلومتری طراحی شده است.

به گفته این آژانس، از سال 2017، اردوی کوریا جنوبی برای تقویت دفاع از مناطق مرکزی و شمالی، اصرار دارد تا مجدداً یکی از تولی های راکتی پاتریوت ارتش را تقویت کند، و دستگاه دفاع راکتی THAAD در شهر سونجو برای حفاظت از قسمت جنوبی کشور کافی است.

پیشتر کیم جونگ اون، صبحگاه تاریخ 1 جون رهبرکوریا شمالی به جای تبریک سال نو گزارشی از نتایج چهار روزه جلسه علنی کمیته مرکزی حزب کارگر جمهوری دموکراتیک خلق کوریا ارائه کرد. از جمله وی گفت که کوریا شمالی به توسعه نیروهای دفاع خود ادامه خواهد داد و به زودی تسلیحات استراتژیک جدیدی را معرفی خواهد کرد و تاکید کرد تا زمانی که ایالات متحده اقدامات متقابل را انجام ندهد، کوریائی شمالی هیچگاه یک جانبه به منع آزمایش هستوی عمل نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала