Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی منچستر و فرصت انتقام برای پپ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی امیدوار است که در مرحله نیمه نهایی رقابت های کارلینگ کاپ در اولدترافورد، انتقام شکست در لیگ برتر را از این تیم بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، گواردیولا پس از شکست 2-1 مقابل آرسنال در نیمه نهایی جام حذفی 2016/17، در پنج بازی اخیر در این رقابت به پیروزی رسیده است. چهار مورد از این پیروزی ها در کارلینگ کاپ بوده که دو بار مقابل بریستول سیتی در سال 2017/18 و برایتون آلبیون در سال 2018/19 بوده و در نهایت به عنوان قهرمان در این رقابت نیز دست یافته است.

اوله گونر سولسشایر  Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
رشد کند منچستریونایتد در سال با سولسشیر

این تیم اگر می خواهد که این مسیر را دو باره بپیماید، باید در برابر منچستریونایتد در بازی امشب به پیروزی برسد وانتقام شکست در لیگ را نیز از این تیم بگیرد.

گواردیولا احساس می کند که وقتی دو تیم سه شنبه شب با یکدیگر روبرو شوند ، شاهد منچستریونایتد متفاوت خواهد بود.

گواردیولا در مورد دربی به اسکای اسپورت گفت:« این بازی هیچ تفاوتی با بازی ماه گذشته ندارد و باید به از منچسترانتظارات زیادی داشته باشیم، من میدانم آنها چقدر سریع هستند، چگونه ضد حمله را اجرا می کنند، چقدر محکم و چقدر تهاجمی هستند. ما راه خود را خواهیم رفت و به صورت کامل برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.»

دربی منچستر بامداد فردا و ساعت 00:30 به وقت افغانستان در ورزشگاه اولدترافورد برگزارخواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала