Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سال 2019، بدترین سال برای نیمار

© REUTERS / Charles PlatiauБразильский футболист Неймар
Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار در صحبت تازه‌ترین مصابحه‌اش با گلوبوسپورته، در پیوند به مسایل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سال 2019 سال خوبی برای نیمار نبود؛ او پس از ناکامی در بازگشتش به بارسلونا در پاری‌سن‌جرمن ماند و کمی قبل از آن هم در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی فرانسه در دستیابی به جام قهرمانی ناکام ماند. او کمی هم با هواداران تیم پاریسی به اختلاف خورد. حالا نیمار در جریان این مسائل است و در آنالیز سال 2019 گفت:«سال 2019، سال سختی از هرنظر بود؛ چه ازنظر حرفه ای و چه از نظر شخصی. من دراین سال درسهای زیادی یادگرفتم و تغییراتی کردم. زمین خوردم ومجبور شدم تا دوباره از جایم بلند شوم. امیدوارم سال 2020 سال بهتری باشد».

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گریزمن: شخصا از آمدن نیمار استقبال می‌کنم

بخش دیگری از صحبت‌های این ستاره حاشیه‌ساز برازیلی در پیوند به دو بازیکن رئال مادرید شامل می‌شود. نیمار با ستایش از رودریگو و وینیسیوس اظهار داشت:«رودریگو و وینیسیوس بازیکنان باکیفیتی هستند. رودریگو و وینیسوس مدت کوتاهی است که در تیمی تراز اول بازی می کنند ولی تجربیات زیادی کسب خواهند کرد و به زودی پخته خواهند شد و به مراتب بهتر از اینها خواهند شد».

نیمار در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت:«هدف من این است که تمام جام‌های ممکن را با پی‌اس‌جی و تیم ملی برازیل فتح کنم. می خواهم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسم و دوباره در کوپا امر ریکا به قهرمانی برسم و به دنبال چالش‌های بیشتری باشم. پاری‌سن‌جرمن هرگز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده و به همین خاطر تمام اعضای تیم تمام توانشان را به کار خواهند گرفت. می دانیم که تیممان کیفیت بالایی دارد و امیدواریم که بتوانیم در جمع فینالیستها باشیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала