Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره کروات رئال در راه لیگ پیرمردها

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع نزدیک به مودریچ گفته اند که مذاکرات اولیه با باشگاه دی‌سی یونایتد انجام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دی سی یونایتد با پایان لیگ آمریکا در سال 2019 اولین تماس‌ها را با لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید برقرار کرده است. مودریچ با وجود َآن که در سال 2018 توانست توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند؛ اما بعد از آن در رئال افت کرد و این فصل هم در رئال مادرید نقش کمرنگی پیدا کرده است. مودریچ در این فصل چهار گل زده اما شکوفایی والورده باعث شده تا دقایق بازی او به شکل قابل توجهی کم شوند و کاهش یابند.

Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناراحتی شدید مودریچ از نیمکت نشینی در بازی های بزرگ

اکنون باشگاه امریکایی دی سی یونایتد شرایط جذب این هافبک کروات رئال مادرید را دنبال زیر نظر دارد. نشریه معتبر امریکایی " اتلتیک" گزارش داده است که واشنگتن دی سی اولین تماس‌ها را با هافبک رئال مادرید برقرار کرده است و در نظر دارد که هافبک 34 ساله کروات را به خدمت بگیرد. با این حال، مذاکرات از مراحل ابتدایی فراتر نرفته است و بخشی از این اتفاق به این دلیل است که دستمزد سالانه وی بیشتر از استطاعت لیگ برتر آمریکا است.

بدنبال ظهور فدریکو والورده و افزایش رقابت در خط هافبک رئال، مودریچ در ماه‌های اخیر بازیکن فیکس ترکیب تیم «زین الدین زیدان» نبوده است. با این وجود، مرد کروات همچنان بازیکن کلیدی رئال محسوب می‌شود و در پیروزی سه بر صفر این تیم مقابل ختافه گل سوم و دقایق پایانی تیمش را به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала