Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین خبرهای بازار نقل و انتقالات اروپا؛ ژیرو و ماریانو در حال انتقال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در این بسته خبری به تازه ترین شایعات پخش شده در رسانه ها در مورد نقل و انتقالات اروپا را به بررسی می یگریم.

به گزارش اسپوتنیک، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا در زمستان (جنوری) در جریان است و برخی انتقالات صورت گرفته اما شایعاتی که در این عرصه پخش شده و جدی به نظر می رسند را بررسی می کنیم.

اولیویه ژیرو به اینتر میلان

فرانک لمپارد در صورت رسیدن به توافق مناسب برای رفتن ژیرو آماده است و به نظر می رسد که به احتمال زیاد او تا پایان ماه جاری در سری آ نقل مکان خواهد کرد.

علاقه زیادی به بازیکن از انگلستان، فرانسه و اسپانیا وجود داشته اما "مت لگ" از تلگراف گزارش داده که اینتر میلان اکنون مسابقه را هدایت می کند و می خواهد احتمالا ژیرو را جذب نماید.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر می خواهد گزینه دیگری برای موفقیت در ماه های آینده بدست آورد و منابع می گویند که برای تأمین امنیت ژیرو که در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد، اینتر می تواند به اندازه 3 میلیون پوند هزینه کند.

استون ویلا و نیوکاسل نیز علاقه نشان داده اند اما این بازیکن حضور در آخر جدول لیگ را دوست ندارد.

View this post on Instagram

👐🏽⚽️

A post shared by Mariano Díaz (@marianodiazmejia) on

شانس در حال رشد: ماریانو دیاز به لیون

انتقال به رئال مادرید در سال 2018 او را به یک نام جهانی تبدیل کرد، به خصوص که برخی از این سوال که آیا او به عنوان بازیکن جایگزین کریستیانو رونالدو دیده می شود، شگفتی آفرید.

اما او از زمان پیوستن به سختی در سانتیاگو برنابئو حضور داشته و در این دوره بازی نکرده، به این معنی که بازگشت به لیون می تواند ایده خوبی برای او باشد.

این باشگاه فرانسوی به بازیکنان کلیدی (ممفیس دپای و جف رین-آدلاید) آسیب می رساند و می خواهد یک جفت تقویت کننده قابل اعتماد برای نیمه دوم فصل بیایند. نشانه هایی از منابع در فرانسه نشان می دهد که این توافق احتمالاً به نظر می رسد.

رد نکنید: اشرف حکیمی به بایرن مونیخ

در حال حاضر اشرف حکیمی به طور قرضی از رئال مادرید به دورتموند رفته و در سمت راست دفاع به طور قابل توجهی درخشش داشته و به همین دلیل توجه باشگاهی مثل بایرن را جلب کرده است.

مارکا  گزارش کرده که معامله ممکن است روی ورق باشد زیرا اکنون تماس اولیه درباره آینده وی صورت گرفته است. منابع به بلیچرریپورت  تأكید می كنند كه هنوز هیچ تحقیق رسمی ارائه نشده اما این گزینه ای است كه آنها می دانند می توانند در پایان فصل قابل امکان باشد.

بسیار بعید: جیمز مادیسون به منچستریونایتد

سرانجام یونایتد با بازیکنی که هواداران فن را تحریک می کند پیوند خورده اما شانس پیروزی آن در این ماه بسیار اندک به نظر می رسد.

مددیسون عاشق بازی کردن زیر نظر براندن راجرز در لستر است و در عین حال جاه طلبی برای آزمایش خود در سایر باشگاه ها را دارد، این لحظه ای نیست که وی آینده خود را در نظر بگیرد.

"استیو بیتس" می گوید، یونایتد 45 میلیون پوند به علاوه جسی لینگارد ارائه می دهد که از نظر لستر خیلی وسوسه‌انگیز به نظر نمی رسد.

منابع نزدیک به لستر تأکید می کنند که از اوضاع راحت هستند و بسیار مطمئن هستند که او می ماند، با این که یک شخص خودی حتی پیشنهاد می کند که مدیسون به زودی می تواند قرارداد جدیدی را امضا کند که او را در کنار جیمی واردی و کاسپر اشمایکل یکی از بالاترین درآمدهای باشگاه قرار دهد.

"دارن راندولف" به وستهم

دروازه بان میدلزبورو علاقه زیادی به تبدیل تیمش در لیگ برتر دارد و دو طرف در مورد جزئیات نهایی قرارداد او با رقم 4 میلیون پوندی توافق خواهند کرد.

راندولف از "میلدزبرو" در حدود 30.000 پوند در هفته دریافت می کند و بلیچیرریپورت گزارش کرده که در قرارداد بازگشتی او به باشگاه سابقش 5.000 پوند اضافی در هفته مدنظر گرفته شده است.

چکش ها در حال جستجوی گزینه های جدید برای جانشینی لوکاز فابیانسکی هستند و این انتقال به احتمال زیاد بعد از فصل ناامید کننده وی باعث می شود تا روبرتو یک باشگاه جدید پیدا کند.

View this post on Instagram

New year, same desire! +3 💪 #lcfc #cs4

A post shared by Çağlar SÖYÜNCÜ (@syncaglar) on

غیرقابل باور: چالار سویونجو به منچسترسیتی

از آنجایی که هری مگوایر در تابستان به منچستر یونایتد نقل مکان کرد، سویونجو به عنوان سنگ دفاعی جدید لستر ظاهر شده است. او در تمام فصل فوق العاده بوده و جای تعجب ندارد که وی در حال حاضر با باشگاه بزرگی مثل سیتی در ارتباط باشد. گزارش ها نشان می دهد که وی قبلاً موضوع پیشنهادی 38.5 میلیون پوندی بوده است.

با این حال، هیچ چیز برای دیدن اینجا وجود ندارد. منابع سیتی تأکید می کنند که باشگاه در این مرحله هیچ علاقه ای به بازیکن ندارد و هیچ پیشنهادی در این ماه انجام نمی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала