Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره‌ی دست‌کم‌گرفته‌‌شده در پی تمدید با سیتی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر فرناندینیو
فرناندینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرناندینیو هافبک منچسترسیتی تایید کرده است که در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با قهرمانان لیگ برتر است.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز فرناندینیو هافبک دفاعی سیتیزن‌ها و بازیکن ملی‌پوش برازیلی با ورود به این تیم در سال 2013، نه تنها در موقعیت هافبک معمول خود بلکه در صورت لزوم در دفاع نیز به عنوان بازیکن اصلی این تیم شناخته شده است.

این بازیکن 34 ساله در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، سرمربی تیم پپ گواردیولا که قبلاً تمایل خود برای ماندن این بازیکن باتجربه در استادیوم اتحاد نشان داده بود، با امضای شرایط جدید با باشگاه رضایت نشان داده است.

وی در گفتگو باESPN Brasil ، تأیید كرد: "وقتی در اواخر سال 2018 تمدید كردم، این بند را قرار دادیم كه اگر به اهداف خاصی برسم، قرارداد من به صورت خودکار تمدید می شود.

وی گفت: "گفتگو از قبل آغاز شده است، ما ماه گذشته در مورد آن صحبت کردیم. من به رسیدن به آن اهداف و تمدید قرارداد نزدیک هستم، اما ما فقط می توانیم آن را پس از امضاء تأیید کنیم.

"این باشگاه قبلاً علاقه ای به ماندن من نشان داده است، من همچنین علاقه خود را به ماندن نشان داده ام."

بخاطر عدم حضور بازیکنان زیاد و چندان مناسب در پُست مدافع میانی، فرناندینیو به دلیل مصدومیت طولانی مدت از آیمریک لاپورت، مجبور شده است نقش جدید را در سیتی اتخاذ کند و او معتقد است که انتقال از هافبک دفاعی به پست مدافع میانی می تواند نعمتی برای تمدید قرارداد وی باشد.

وی در مورد بازی در این نقش گفت: "تا زمانی که بتوانید در بالاترین سطح باشید، خوب است." بازی در پست متفاوت دامنه یادگیری را باز می کند.

"در دفاع، من بازی را به روشی متفاوت می بینم. خیلی عالیست و راهنمایی هایی که از پپ دریافت کردم بسیار خوب بوده است.

وی گفت: "در 34 سالگی، بازی در لیگ برتر باعث افتخار است. بسیاری از بازیکنان می خواستند آنچه را که من تجربه می کنم را تجربه کنند. "

وی پس از کمک به سیتی در پیروزی 3-1 شب گذشته در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان در برابر منچستر یونایتد در اولدترافورد صحبت کرد، نتیجه ای که تیم تحت هدایت گواردیولا را در موقعیتی آسوده خاطر برای بازی برگشت در 29 جنوری قرار می دهد.

در مرحله بعد، سیتی در روز یکشنبه در لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به مصاف استون ویلا خواهد رفت، در شرایطی که این تیم با 14 امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر نسبت به صدرنشینان لیگ لیورپول در رده سوم قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала