شکنجه یک زن فاریابی با سیخ داغ و آب جوش توسط شوهرش

© Sputnikفاریاب
فاریاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاانمی 17 ساله که در ولایت فاریاب به طور فجیعی توسط شوهر و پدر شوهرش شکنجه می شد پس از تحمل 6 ماه سختی و فلاکت به شفاخانه شهر میمنه منتقل شد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های خبری افغانستان، یک زن 17 ساله در ولایت فاریاب، می‌گوید که شوهر و خسرش شش ماه اورا شکنجه کردند و حتا بارها بدنش را با سیخ داغ و آب جوش سوختاندند.

لعل بی بی خانم باشنده ولسوالی غورماچ که یک سال پیش به بدلی داده شده بود، از حکومت و نهادهای عدلی و قضایی عدالت می‌خواهد.

لعل بی بی، اکنون در شفاخانه بستر است. او می‌گوید که در حدود یک سال پیش ازدواج کرده‌است: «[شوهرم] با من بد می‌کرد. او مرا می‌بست و سپس لت‌وکوب می‌کرد؛ با مشت و لگد مرا می‌زد، همراه با کیبل می‌زد، سیخ را داغ می‌کرد و به جانم می‌گرفت، با قیچی و با هرچیز مرا می‌زد.» 

 والدین این خانم جوان می گویند که دخترشان ابتدا با کیبل لت و کوب و سپس گوشت بدنش با پلاس کنده، بدنش سیخ داغ و با آب جوش سوزانده می شد.

در همین حال کریم یورش سخنگوی پولیس فاریاب می گوید که این خانم از 20 روز بدینسو تحت شکنجه قرار داشته و دو روز قبل توسط اقارب خود به شفاخانه میمنه جهت تداوی منتقل شده است.

آقای یورش می گوید که پدر شوهر این خانم که در شکنجه دست داشته فعلا در بازداشت قرار دارد. 

یان نخستین خانم نیست که با بدترین شکنجه‌ها روبرو می‌شود، چندی پیش نیز بینی و رگ‌های دست خانمی در بامیان، از سوی شوهرش بریده شد.

این در حالیست رسم و رواج های نا درست، قلین و طویانه هنگفت همواره عامل خشونت علیه زنان در افغانستان عنوان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала