Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: بازیکنان یونایتد باید خوب بدوند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا در مورد دیدار امشب منچستریونایتد در جام اتحادیه می‌گوید یونایتد در هنگام دویدن سرعت و استقامت بالایی دارد و یکی از بهترین تیم‌ها است.

به گزارش اسپوتنیک، درحالیکه دو تیم بزرگ شهر منچستر، سیتی و یونایتد، امشب در نیمه‌نهایی جام اتحادیه به مصاف هم رفته اند، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید حریف تیمش در بازی امشب، منچستریونایتد، زمانی که به آن اجازه دویدن داده شود به یکی از بهترین تیمهای اروپا تبدیل می‌شود. شیاطین سرخ در فصل روان با استفاده از مارکوس راشفورد، دنیل جیمز و آنتونی مارسیال، خط حمله‌ای بسیار پرسرعت در اختیار دارد. مهاجمان که سرعت بالای آنها پپ گواردیولا را نگران کرده و او اشمب  در اولدترافورد از این نگرانی صحبت کرده است.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا: به جای مربی‌گری در رئال و یونایتد، ترجیح می‌دهم گلف بازی کنم

سرمربی سیتی‌زن‌ها در این خصوص اظهار داشت:«شکی نیست که شرایط در اولدترافورد با اینجا متفاوت خواهد بود ولی یونایتد تیمی است که برای دویدن ساخته شده است. وقتی به آنها اجازه دویدن داده می‌شود، یونایتد نه تنها یکی از بهترین  تیمهای انگلیس بلکه به نظر من یکی از بهترین تیمهای اروپا است. آنها جیمز، گرین‌وود، مارسیال، راشفورد و لینگارد را دارند».

گواردیولا در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود:«من ترکیب آنها را پیش از بازی با ولوز دیدم که تغییر زیادی کرده بود. ولی ما باید در خانه آنها نتیجه خوبی بدست بیاوریم تا در بازی برگشت اینجا در خانه خودمان و در حضور هوادارن‌مان بتوانیم برای سومین سال پیاپی به فینال جام اتحادیه صعود کنیم. من مطمئنم که یونایتد برای استفاده از نقطه قوتش یعنی دوهای سریع همه کار خواهد کرد و ما باید این اجازه را به آنها ندهیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала