Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهادهای آرسنال و من یونایتد به پاریس رسید

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه انگلستانی آرسنال و منچستریونایتد پیشنهادهای شان را برای جذب کاوانی ارائه دادند.

به گزارش اسپوتنیک؛ طبق گزارش های نشر شده، آرسنال و منچستریونایتد پیشنهادهایی را برای قرارداد با ادینسون کاوانی مهاجم پاریس-ژرمن ارائه داده اند.

این بازیکن 32 ساله در پایان فصل قراردادش با PSG به پایان می رسد و به نظر می رسد به جای تمدید، می خواهد با انتقال آزاد پارک د پرنس را ترک کند.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاوانی دوست دارد در جنوری به اتلتیکو برود

پی اس جی مصمم است تا بتواند کاوانی را تا تابستان نگه دارد و باشگاه های برتر برای تصمیم گیری در اوایل تابستان تلاش دارند.

یونایتد و چلسی با علاقه به کاوانی و همچنین اتلتیکو مادرید که مورد علاقه بازی این مهاجم هستند، به دنبال جذب او هستند.

با توجه به گزارش ال چیرینگیتو برگرفته از مترو، آرسنال همچنین در بین باشگاه هایی که قبلاً پیشنهاد به کاوانی ارائه داده، به این رقابت ها پیوسته است.

یونایتد در پنجره نقل و انتقالات جنوری، خرید یک هافبک را در اولویت قرار داده بود و ارلینگ هالند در صدر فهرست خرید بود اما ستاره 19 ساله نارویژی به بوروسیا دورتموند پیوست.

در همین حال ، سرمربی جدید آرسنال میکل آرتتا، ممکن است نیاز داشته باشد که گزینه های پیش رو خود را اضافه نماید، زیر پیرامریک اوبامیانگ همچنان از جاهای دیگر پیشنهاد دارد.

سرمربی یونایتد اوله گونر سولسشیر موفق شده تیمش را تا رده پنجم جدول برساند اما آنها هنوز هم پنج امتیاز از چلسی رده چهارمس فاصله دارند و نبود فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برای هر کدام از این باشگاه ها می تواند در مسابقه برای خرید کاوانی که 198 گل برای پاری سنت ژرمن قهرمان فرانسه به ثمر رسانده، یک ضرر جدی در این مسابقه باشد.

به نظر می رسد اتلتیکو در موقعیت خوبی قرار دارد تا مهاجمی را که قبلاً توافق نامه پیش از قرارداد را امضا کرده بود، به خدمت بگیرد، کاوانی نیز تمایل دارد به همراه دیگو سیمئونه در پایتخت اسپانیا بپیوندد ولی این توافق در این مرحله همچنان نهایی نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала