Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مزاحمت بایرن مونیخ به دورتموند در تمدید قرارداد اشرف حکیمی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد در تمدید قرارداد ستاره مراکشی دورتموند مزاحمت ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "توتو اسپورت"، ممکن است دوران موفق اشرف در بوندس لیگا ادامه داشته باشد اما همچنین ممکن است او به جای دورتموند، در تیم رقیب، یعنی بایرن مونیخ بازی کند. این نشریه گزارش داده که باشگاه دورتموند سریعا برای حفظ اشرف حکیمی، مدافع مراکشی از شر تحریک‌های بایرن مونیخ سریعا وارد عمل شد. دورتموند با رئال مادرید برای تمدید قرارداد قرضی این مدافع در حال رایزنی است اما بایرن مونیخ رقیب سنتی دورتموند وارد این رقابت شده و می خواهد رئال را راضی کند تا این مدافع را به آنها بدهد.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اشرف حکیمی بهترین بازیکن جوان سال 2019 افریقا شد + عکس

اشرف حکیمی 2 فصل پیش به صورت قرضی از رئال مادرید راهی آلمان شد. این مدافع مراکشی در این مدت خود را در ترکیب زنبورها احیا کرد و بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت. البته زیدان، سرمربی رئال نیز تمایل دارد تا اشرف حکیمی را در پایان این فصل به برنابئو برگرداند. این مدافع چند روز پیش جایزه پدیده سال 2019 در قاره آفریقا را از آن خود کرد. قرارداد قرضی اشرف در دورتموند در پایان فصل به پایان می رسد و تا جون 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد. رئال مادرید و اشرف، هیچکدام هنوز تصمیم قطعی در مورد آینده نگرفته اند. پست تخصصی اشرف، دفاع راست است و مادریدی ها در آن پست دنی کارواخال و اودریوزولا را دارند و آنطوری که اشرف در بوندس لیگا خواهان دارد، در مادرید ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала