Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نتایج بازی های والیبال انتخابی المپیک در قاره سبز

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی والیبال مردان ایران Волейбол. Товарищеский матч. Россия - Иран
تیم ملی والیبال مردان ایران Волейбол. Товарищеский матч. Россия - Иран - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بازی های انتخابی المپیک، امروز بازی هایی انجام شد که در این بین ایران مقتدرانه حریفش را شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت های انتخابی والیبال المپیک در منطقه آسیا امروز در گروه های مختلف پیگیری شد که طی آن تیم های ملی ایران، چین تایپه، کوریای جنوبی و استرالیا برابر حریفان شان به برتری رسیدند.

تیم ملی استرالیا با هندوستان روبرو شد و حریفش را با حساب 3-1 به زانو در آورد.

استرالیا ست اول را 27-25 به هند واگذار کرد اما در ادامه بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت و در ست های بعدی (دوم، سوم و چهارم) به ترتیب با نتایج 25-21، 25-21 و 25-22 برنده شد.

در دیگر دیدار، کوریای جنوبی در یک بازی نزدیک و پایاپای 3-2 قطر را در هم کوبید.

در این رقابت، کوریای جنوبی ست های اول، دوم و پنجم را با نتایج 25-18، 28-26 و 15-13 برنده شد و در ست های سوم و چهارم اما به ترتیب با نتایج 25-22 و 25-20 باخت تا نتیجه در نهایت 3-2 به نفر کوریایی ها شود.

چین تایپه نیز موفقانه عمل کرد و حریفش قزاقستان را 3-1 شکست داد.

در حساس ترین بازی این مرحله ایران به مصاف چین رفت و مقتدرانه 3-0 به پیروزی رسید تا ایرانی ها صدرنشین جدول شده و یک گام تا صعود به المپیک 2020 فاصله داشته باشند. در این بازی ایرانی ها ست ها را با نتایج 25-22، 25-20 و 25-21 کسب پیروزی کرد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که تیم های ملی والیبال ایران و چین در 2 بازی نخست شان از گروه A مسابقات انتخابی المپیک برابر چین تایپه و قزاقستان به برتری دست پیدا کردند و دیدار امروز جنگ صدرنشینی برای دو تیم بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала