Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش امباپه به جدایی‌اش از پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن در واکنش به شایعاتی که درباره تمدید قرارداد او وجود دارد، گفت که در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت راجع به این مسائل نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیل میل"، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن در جدیدترین مصاحبه درباره آینده اش با تیم صحبت کرد و پاسخ مبهمی داد. ام‌باپه از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری‌سن‌‌جرمن بازی می‌کند. این بازیکن فرانسوی مورد توجه رئال مادرید هم قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که دوست دارد شاگرد زیدان شود.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امباپه باارزش‌ترین بازیکن جهان؛ مسی هشتم، رونالدو 49اُم

ام باپه در مصاحبه با نشریه "دیلی میل"، گفت: «تمدید قراردادم با پاری‌سن‌جرمن؟ من تنها می خواهم فوتبال بازی کنم. در شرایط کنونی فقط تمرکزم روی این فصل است. اکنون  در نیم فصل قرار داریم و جام های زیادی پیش روی ماست که باید فتح کنیم. الان با گفتن چیزهای جدید زمان مناسبی برای رنجش خاطر هواداران نیست».

این ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود:«همه چیز در باشگاه آرام است و به خوبی پیش می‌رود. بازیکنان هم با نهایت آرامش در حال انجام وظایف خود هستند. دیگر صحبت کردن درباره مسائلی که واقعی نیستند سودی ندارد».

امباپه در ماه های اخیر به شدت به رئال مادرید نزدیک شده و زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی این تیم، نیز بارها از علاقه خود به همکاری با این ستاره 21 ساله صحبت کرده است. لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌جرمن، پیش از این صحبت هایی را درباره روند امضای قرارداد جدید با این بازیکن مطرح کرده بود. قرارداد فعلی امباپه در پایان فصل 22 - 2021 به پایان خواهد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала