کلوپ ویدیو

ارزیابی امکان مجازات امریکا به خاطر درگیری با ایران

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی امکان مجازات امریکا به خاطر درگیری با ایران
ارزیابی امکان مجازات امریکا به خاطر درگیری با ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس کمیته امور بین‌المللی دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه می‌گوید که امریکا در انتظار هیچ‌گونه مجازاتی به خاطر تحریک درگیری با ایران نیست چون می‌تواند اجازه این کار را به خود بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، خانم ناتالیا پاکلونسکایا، نایب رئیس کمیته امور بین‌المللی دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه در اینستاگرام این مطلب را اعلام کرده و همچنان ترور سردار قاسم سلیمانی توسط نیروهای امریکایی را اقدام تروریستی خواند.

دموکرات‌ها به ترامپ: دلیل منطقی ترور سلیمانی را ارایه کن - اسپوتنیک افغانستان
دموکرات‌ها به ترامپ: دلیل منطقی ترور سلیمانی را ارایه کن

پاکلونسکایا در اینتاگرام خود نگاشته است: «به خاطر این حمله تروریستی چه مجازاتی در انتظار واشنگتن است؟ تعجب می‌کنم اما هیچ مجازاتی. آنها می‌توانند با مصون ماندن از مجازات،  یک فرمانده نظامی را که یکی از سرسخت‌ترین مبارزان علیه داعش* بود، ترورکنند. صرفاً آنها از نفوذ بر اروپا برخوردار هستند. صرفاً آنها دارای چماق هسته‌ای هستند که به رخ همه می‌کشند».

اوضاع منطقه خاورمیانه پس از آن که ارتش امریکا در اواخر سال گذشته به مواضع جنبش شیعه کاتب حزب الله در سوریه و عراق حمله کردند، متشنج شد. پس از آن هواداران این جنبش حمله به سفارت امریکا در بغداد حمله کرده و سپس در تاریخ 3 جنوری، پنتاگون یک عملیات ویژه را انجام داد که در طی آن جنرال سلیمانی و همراهانش ترور شدند. حمله راکتی به منطقه‌ای در نزدیکی میدان هوایی بغداد به موتر حامل فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، به دستور رئیس‌جمهور ترامپ انجام شد. به دنبال آن ایران با حمله راکتی به پایگاه های محل استقرار سربازان امریکایی در عراق ، واکنش نشان داد. در جریان این حمله ایران به نیروهای امریکایی هیچ‌گونه تلفاتی وارد نشده است.

*گروه تروریستی ممنوع در روسیه

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала