تصاویر ماهواره‌ای از خسارات حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق + عکس

© AP Photo / Sepahnews تصاویر ماهواره‌ای از خسارات حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق
تصاویر ماهواره‌ای از خسارات حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده از پایگاه هوایی عین الاسد نشان می‌دهد موشک‌های شلیک شده از ایران دقیقا به اهداف مورد نظر برخورد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Bloomberg، تصاویر ماهواره ای منتشر شده نشان می دهند حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی الاسد آسیب جدی به این پایگاه وارد کرده است. 

عین الاسد یکی از بزرگ ترین پایگاه های نظامی خارجی در عراق است که نیروهای آمریکایی و ائتلاف در آن حضور دارند.

این تصاویر نشان می‌دهند 5 ساختمان تخریب شده‌اند و دقت حملات به اندازه‌ای بالا بوده که هر کدام از آنها را به صورت جداگانه هدف قرار داده است. 

مشخص نیست هدف های انتخابی توسط ایران با هدف پرهیز از کشته شدن افراد بوده است یا خیر. ساختمان‌هایی که امروز هدف قرار گرفته اند آشیانه هواپیما بوده اند. ساختمان های دیگری نیز بوده اند که ویژه حضور افراد هستند، بنابراین احتمالا هدف حمله ها ساختمان های تجهیزات بوده است تا هدف قرار دادن افراد درون پایگاه. 

بامداد جمعه 3 جنوری سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی وچند تن از دیگر اعضای این سازمان در حمله پهپادی ارتش آمریکا که به‌دستور شخص ترامپ انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به قتل رسیدند.

بامداد امروز چهارشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور سردار قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала