Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آفریقای جنوبی – افغانستان؛ اولین گام ملی پوشان 19 سال در جام جهانی

© Photo / ACBتیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان
تیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی زیر 19 سال افغانستان در بازی های جام جهانی، به مصاف آفریقای جنوبی خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، تا 8 روز دیگر رقابت های جام جهانی 2020 زیر سن 19 سال آغاز خواهد شد که در این بازی ها، ملی پوشان زیر 19 سال کشور در اولین بازی شان به مصاف میزبان مسابقات (آفریقای جنوبی) خواهند رفت.

این بازی در 17 جنوری در "دی بیرز دیاموند اُو وال" برگزار می شود که قضاوت آنرا "وِین کِنایت" از نیوزلاند و "راوندرا ویمالاسیری" از سریلانکا به عهده دارند.

ملی پوشان زیر 19 سال افغانستان در شهر پوچیفستروم تمرینات آمادگی شان به پایان و از امروز تمرینات رسمی این تیم آغاز می شود.

بورد کریکت افغانستان اعلام کرده که این تیم در 12 جنوری مقابل تیم هندوستان و چهاردهم جنوری برابر انگلستان دو مسابقه تمریناتی (وارم اپ) را برگزار خواهد کرد.

گفتنی است که رقابت های جام جهانی 2020 زیر 19 سال، قرار است از 17 جنوری آغاز و تا 9 فبروری ادامه یابد که در آن 16 تیم (11 تیم فول میمبرشیپ و 5 تیم راه یافته) حضور دارند و افغانستان در گروه چهارم (D) با تیم های کانادا، آفریقای جنوبی (میزبان) و امارات متحده عربی هم گروه است.

ملی پوشا کریکت زیر 19 سال کشور ابتدا در 17 جنوری با آفریقای جنوبی، سپس در 22 جنوری با امارات، 24 جنوری با کانادا بازی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала