آیا مریلین مونرو به دست روانپزشک اش کشته شده؟

© AP Photoآیا مریلین مونرو به دست روانپزشک اش کشته شده؟
آیا مریلین مونرو به دست روانپزشک اش کشته شده؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جعبه اسرارآمیز این هنرپیشه امریکایی می تواند دلایل مرگ او را به اثبات برساند.
حملۀ هنرپیشۀ مشهور هالیوود بر همکارش جنجال به پا کرد - اسپوتنیک افغانستان
حملۀ هنرپیشۀ مشهور هالیوود بر همکارش جنجال به پا کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، جعبه اسرارآمیز مریلین مونرو تا سال 2039 مهر و موم شده و این می تواند اثبات کند، که وی توسط روانپزشک اش کشته شده است.

گزارش شده است، که این اسناد متعلق به دکتر رالف گرینسون بود، که جسد این بازیگر را پیدا کرد و گمان می رود که وی به مونرو توصیه کرده است از یک دوز بسیار زیاد باربیتورات استفاده کند ، که او را در سال 1962 به قتل رساند.

بکی آلدریج بازرس خصوصی یک جعبه اسرارآمیز را در کتابخانه دانشگاه کالیفرنیا کشف کرد و پس از دو دهه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. لیست محتوای جعبه نشان می دهد که اسناد زیادی راجع به بازیگر درج شده است.

آلدریج ادعا كرده است، كه دکتر گرینسون، مونرو را پس از تهدید به فاش كردن توطئه خود با برادران كندی كشته است.

آلدریج نوشته است:- "من همیشه اعتقاد داشتم كه مریلین مونرو كشته شده است. اگر به همه داستان ها، كتاب ها، شهادتها و حتی شواهد نگاه كنید، هیچ دلیلی وجود ندارد كه گواهی فوت مریلین مونرو را بدهند و نباید از خودكشی احتمالی به قتل تغییر داد".

کارآگاه دادخواستی را منتشر کرده، که از او خواسته بود که درباره مرگ این بازیگر به عنوان یک قتل تحقیق کند. او از دادستان کل می خواهد تا با دو نفر صحبت کند که به گفته وی امروز زنده هستند و از آنها خواسته نشده است که هرگز شهادت دهند، اما چه کسی ظاهرا در زمان مرگ مونرو حضور داشته است. یکی از آنها ماروین یانون یک گروهبان است که پس از آن به عنوان رئیس پولیس بورلی هیلز منصوب شد و دیگرش پاتریک نیوکومب دوست مونرو است.

به گفته آلدریج ، نیوکومب پس از تشییع جنازه مونرو در سال 1962 ، کشور را ترک کرد و شش ماه به اروپا سفر کرد.

 کارآگاه می گوید:- "زمان در حرکت است، زیرا اکنون یانون 83 ساله و نیوکومب 88 ساله است".

یادآوری می کنیم، که نيم قرن از مرگ مريلين مونرو در سن 36 سالگی می گذرد و هنوز هم بسياری درباره نحوه مرگ وی و پرسشهای بی پاسخ در پیوند به اين حادثه سوء ظن و ترديد دارند. مریلين مونرو روز پنجم ماه اگوست سال 1962 درگذشت.
مرگ مريلين مونرو از ابتدا جهان را متعجب ساخت و از همان زمان بسياری بر اين باور بودند که دليل مرگ وی برخلاف ادعاهای رسمی که خودکشی اعلام شده بود، محصول يک توطئه و يا نتيجه يک مجموعه حوادث اسرار آميز بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала