Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد یانگ بالاتر از مانه؛ کدام یک نتیجه بخش است؟!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اشلی یانگ Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
اشلی یانگ Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشلی یانگ در باشگاه فوتبال منچستریونایتد هفته وار دستمزدی بالاتر از سادیومانه در لیورپول دریافت می کند.

به گزارش اسپوتنیک، اشلی یانگ در باشگاه منچستریونایتد در هفته رقم 120.000 پوندی را دریافت می کند در حالی که سادیومانه در هفته، درآمد 100.000 پوندی  دارد.

در حال حاضر لیورپول و منچستر یونایتد نمی توانند مثل دو باشگاه متفاوت به نظر برسند و این تفاوت تنها در دستمزد بازیکنان آنها است که شیاطین سرخ بیش از حد به آن پرداختند.

سادیو مانه - سنگال - اسپوتنیک افغانستان
مانه بهترین بازیکن آفریقا شد

منچستریونایتد مقابل لیورپول حتی با باشگاههایی که به ندرت در لیگ برتر نزدیک هستند، از داغترین رقابت ها در فوتبال انگلستان به دور مانده است. در بیشترِ 30 سال گذشته، یونایتد هدایت این لیگ را به عهده داشت و لیورپول به ندرت خیلی نزدیک بود، البته برای چند فصل.

حالا این یورگن کلوپ هدایت این تیم را در لیگ به عهده دارد و رقیبان آنها 27 امتیاز عقب هستند و به دنبال یک بازی کامل هستند که هم در زمین و هم در خارج از زمین قرار دارند.

اکنون هواداران دستمزدهای دو باشگاه را با هزینه های یونایتد بسیار فراتر از سران لیگ مقایسه می کنند:

طبق ادعای اسپاتراك، بالاترین میزان دریافت كننده تیم اوله گونر سولسشیر، دیوید دخه آ است كه در هفته 375.000 پوند دریافت می کند، در آن سوی مقابل 200.000 پوند در هر هفته بالاتری عددی است که بازیکنان لیورپول دریافت می کنند.

مانه در دو فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان لیگ بوده است و به طور حتم سبقت از صلاح به عنوان بهترین بازیکن تیم کلوپ گرفته و فقط هفته ای 100.000 پوند درآمد کسب می کند.

در مقایسه با یونایتد ، اشلی جوان ، نمانیا ماتیچ و خوان ماتا به ندرت بیشتر از بازیکن آفریقایی سال دیده می شوند.

جسه لینگارد که بیش از یک سال در لیگ گلزنی نکرده، هفته ای 75 هزار پوند درآمد کسب می کند، این بدان معنی است که روبرتسون، ترنت الکساندر-آرنولد و دیووک اوریگی با وجود کمک های بسیار زیاد در حال حاضر، کمتر از تیم خود درآمد کسب می کنند.

این وب سایت ادعا می کند که کل باشگاه اولدترافورد 141.435.000 پوند را صرف دستمزد می کند در حالی که در آنفیلد تنها 113.256.000 پوند هزینه می کنند.

این فقط مقایسه مستقیم نیست که باعث می شود خواندن ضعیف برای هواداران 13 برنده لیگ برتر بدست بیاید بلکه این واقعیت است که خرج کردن پول زیادی آنها را تاکنون پشت سر رقبای خود قرار داده است.

سولسشیر سعی کرده است با امثال روملو لوکاکو، الکسیس سانچز، آندر هررا و مروان فلینی دستمزد در یونایتد را کاهش دهد.

لینگارد، یانگ و ماتیچ می توانند یکی از چهره های بعدی باشند که این باشگاه را ترک می کنند اما آنها نیز نیاز به جایگزینی بازیکنان با کیفیت بیشتر دارند، زیرا آنها کاملاً واضح هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала